Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Τετάρτη, 2 Οκτωβρίου 2013

Small Luxury Hotels: Οι διακοπές πολυτελείας, το πιο επιθυμητό luxury "προιόν"



Οι Μαλδίβες δημοφιλέστερος προορισμός πολυτελών διακοπών, η Chanel δημοφιλέστερο luxury brand και οι πολυτελείς διακοπές το πιο επιθυμητό προϊόν πολυτελείας, περισσότερο από ότι τα αυτοκίνητα, τα κοσμήματα ή τα ενδύματα. Αυτά και άλλα πολλά προκύπτουν από τη νέα έρευνα των Small Luxury Hotels of the World (SLH) για τις προτιμήσεις των πελατών τους.



Σε έρευνα που διενεργήθηκε μεταξύ πελατών σε Ξενοδοχεία του δικτύου των Small Luxury Hotels of the World, ανά τον κόσμο, αναδεικνύονται οι πιο σημαντικές τάσεις στον τομέα των προϊόντων πολυτελείας, υπογραμμίζοντας τα νέα ηθη του ταξιδιού πολυτελείας, τις αγαπημένες επωνυμίες των πολυτελών ειδών ταξιδιού, καθώς επίσης και το πώς η κατανάλωση της πολυτέλειας έχει αλλάξει κατά τα τελευταία πέντε χρόνια.
Η κατανάλωση της πολυτέλειας
Από το σύνολο των ερωτηθέντων, η μεγάλη πλειονότητα ανέφερε ότι κατά τα τελευταία πέντε χρόνια, η κατανάλωση των προϊόντων πολυτελείας έχει αυξηθεί πιο σημαντικά στον τομέα του ταξιδιού (62 %) , της τεχνολογίας (62 %) και σε αυτόν του φαγητού και του ποτού (60 %). Η κατανάλωση πολυτελών προϊόντων υγείας και ομορφιάς έχει αυξηθεί, αντίστοιχα, αλλά σε μικρότερο ποσοστό (51 %) .
Οι Ρώσοι ερωτηθέντες καταγράφουν τη μεγαλύτερη αύξηση στην κατανάλωση των προϊόντων πολυτελείας, κατά τα τελευταία πέντε χρόνια, με ποσοστά που αγγίζουν το 90% στους τομείς του ταξιδιού, του φαγητού και τοου ποτού, και 80 % στον τομέα της τεχνολογίας . Επιπρόσθετα, οι ερωτηθέντες που προέρχονται από τις αναδυόμενες αγορές (BRIC) σημειώνουν αύξηση κατανάλωσης στα προϊόντα υγείας και ομορφιάς ( 64% Λατινική Αμερική , 64 % Κίνα και 86% Ρωσία).
Τουρισμός Πολυτελείας
Όταν ζητήθηκε από τους ερωτηθέντες να επιλέξουν μόνο ένα είδος πολυτελείας, η πιο δημοφιλής επιλογή ήταν οι διακοπές πολυτελείας (42 %) , ακολουθούμενη από το “μια αξέχαστη εμπειρία” (40 %) , υπογραμμίζοντας σαφώς την προτίμησή τους για διακοπές πολυτελείας ή για μια εμπειρία σε σχέση με άλλα υλικά αντικείμενα πολυτελείας, όπως τα αυτοκίνητα, τα κοσμήματα και ο ρουχισμός.  Μοναδική εξαίρεση ο Καναδάς, με τους Καναδούς ερωτηθέντες να επιλέγουν στε ποσοστό 58% ένα πολυτελές αυτοκίνητο.
Ως προς τους δημοφιλείς προορισμούς πολυτελών διακοπών, οι Μαλδίβες καταλαμβάνουν την πρώτη θέση (13 %) , ακολουθούμενες από ιταλικούς και γαλλικούς προορισμούς (12 % και 11 %, αντίστοιχα). Οι ΗΠΑ και ο Καναδάς αποτέλεσαν δε, τις μοναδικές αγορές-πηγές της έρευνας, στις οποίες οι Μαλδίβες δεν συμπεριλαμβάνονται στους τρεις κορυφαίους πολυτελείς προορισμούς πολυτελείας, αφού και οι δύο προτιμούν ευρωπαϊκούς προορισμούς, ιδιαίτερα στη Γαλλία (22 % και 23 % αντίστοιχα για τις ΗΠΑ και τον Καναδά).
Όταν ζητήθηκε στους ερωτηθέντες να προσδιορίσουν τα πιο σημαντικά στοιχεία των διακοπών πολυτελείας, οι πιο δημοφιλείς επιλογές ήταν οι Πέντε Αστέρων Παροχές καθώς και οι Αυθεντικές Εμπειρίες, (28 % και 26 %).
Αντίθετα οι ερωτηθέντες προερχόμενοι από τον Καναδά και τη Λατινική Αμερική έδωσαν λιγότερη έμφαση στις Παροχές 5 Αστέρων και περισσότερη στις Αυθεντικές Εμπειρίες (39 % και 36 % αντίστοιχα), ενώ οι Βρετανοί επέλεξαν τις Πέντε Αστέρων Παροχές έναντι οποιουδήποτε άλλου στοιχείου.
Αξίζει να σημειωθεί ότι οι  Γερμανοί δήλωσαν ότι ο σημαντικότερος παράγοντας που τους επηρεάζει στην επιλογή ενός πολυτελούς ξενοδοχείου είναι το “ένα σπίτι μακριά από το σπίτι μας” (30 %) , παράγοντας επίσης σημαντικός τόσο για τους Κινέζους (27 %) όσο και τους Λατινοαμερικανούς (22 %). Βρετανοί και Αμερικανοί δίνουν μικρή έμφαση στην ανάγκη για ένα «σπίτι μακριά από το σπίτι» (10 % και 11 % αντίστοιχα), στοιχείο που ενδεχομένως δηλώνει ότι είναι πιο δεκτικοί να αποποιηθούν την καθημερινότητά τους όταν ταξιδεύουν.
Το Προσωπικό Service αναδεικνύεται επίσης σημαντικό, ιδιαίτερα για τους Αυστραλούς και τους Αμερικανού, αγγίζοντας ποσοστά το 26 % και 24 % αντίστοιχα (έναντι του 17 % που αποτελεί και το μέσο όρο).
Ένα απομονωμένο beach resort είναι η απάντηση των περισσότερων στο πώς φαντάζονται τις διακοπές πολυτελείας, συγκεντρώνοντας το 43%. Οι παραλίες ωστόσο ελκύουν λιγότερο τους Λατινοαμερικάνους με την πλειοψηφία τους να προτιμά “ένα state -of - the- art ξενοδοχείο στο κέντρο της πόλης” (36 % σε αντίθεση με το μέσο όρο του16 %). Τα eco καταλύματα είναι δημοφιλή στους προερχόμενους από τις ΗΠΑ, με σχεδόν το ένα τρίτο τους (30 %) να τα κατατάσσουν ως πρώτη τους επιλογή (σε σύγκριση με το μέσο όρο του 14 %). Αντίστοιχα οι Γάλλοι, οι Γερμανοί και οι Άγγλοι επέδειξαν μια αδυναμία στα εξοχικά αρχοντικά, ενώ Κινέζοι και Ρώσοι παρουσίασαν μια μεγαλύτερη από το μέσο όρο προτίμηση στα Spa & Wellness Resorts.
Ως προς τις δαπάνες στα ταξίδια πολυτελείας, το 84 % των ερωτηθέντων δήλωσε ότι δεν θα είναι διατεθειμένο να δαπανήσει περισσότερα από 2000 λίρες Αγγλίας για ένα πολυτελές  weekend. To 55 % των Kινέζων αποφάνθηκε ότι θα επέλεγαν να δαπανήσουν λιγότερες από  1000 Λίρες για ένα πολυτελές Σαββατοκύριακο , ενώ στον αντίποδα, σχεδόν το ένα τρίτο (30 %) των ερωτηθέντων Ρώσων δήλωσαν ότι θα ήταν πρόθυμοι να δαπανήσουν περισσότερα από 2000 Λίρες για ένα πολυτελές διήμερο.
Οι Γάλλοι από την άλλη έδειξαν τη μεγαλύτερη προθυμία να ξοδέψουν ένα μεγάλο ποσό για μια γευστική εμπειρία για δύο με το 63% από αυτούς βα δηλώνουν ότι προτίθενται να δαπανήσουν περισσότερο από 200 ευρώ (σε σύγκριση με το μέσο όρο του 43 %).
Αγαπημένα πολυτελή brands
Όταν ζητήθηκε στους ερωτηθέντες να καθορίσουν τα αγαπημένα τους luxury brands, Γαλλία και Ηνωμένο Βασίλειο έμειναν  πιστοί στην εθνικότητά τους, επιλέγοντας  Hermes (με τη Louis Vuitton να ακολουθεί) και Mulberry, αντίστοιχα.
Τα γαλλικά brands ωστόσο κατέκτησαν, επί του συνόλου, την κορυφή της λίστας προτίμησης με τη Chanel να ανακυρρήσεται κορυφαίο luxury brand.
Η έρευνα διεξήχθη τον Αύγουστο του 2013.
Συμμετείχαν περισσότεροι από 800 επισκέπτες SLH ξενοδοχείων ανά τον κόσμο.
Στόχος: ο εντοπισμός των συνηθειών πολυτέλειας και η καταγραφή των επιθυμιών των πελατών των SLH ξενοδοχείων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου