Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Τρίτη, 15 Οκτωβρίου 2013

Βήμα συνεργασίας, επαγγελματικών επαφών και ανάλυσης των νέων τάσεων το Black Sea Tourism Forum

Ο Τουρισμός μπορεί να διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στην ενίσχυση και διάχυση της περιφερειακής ανάπτυξης, στη βελτίωση των διακρατικών σχέσεων και στη σύσφιξη των εμπορικών και επιχειρηματικών σχέσεων στην περιοχή της Μαύρης Θάλασσας. Αυτό είναι το βασικό συμπέρασμα του Black Sea Tourism Forum & Workshop που...

 
...διοργανώθηκε με μεγάλη επιτυχία στις 10 και 11 Οκτωβρίου, κατόπιν κοινής πρωτοβουλίας του δήμου της Αθήνας και του Αναπτυξιακού Προγράμματος των Ηνωμένων Εθνών (UNDP) και με τον συντονισμό της Εταιρείας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής του δήμου Αθηναίων (ΕΑΤΑ) και του Athens Convention & Visitors Bureau (ACVB).
Οι εργασίες της πρώτης ημέρας, επικεντρώθηκαν στις επαγγελματικές, κατ’ ιδίαν συναντήσεις μεταξύ των 40 επιλεγμένων Hosted Buyers (στελέχη και εκπρόσωποι μεγάλων
tour operators, τουριστικών γραφείων, κλπ) από περισσότερες από δέκα χώρες (Ρωσία, Ουκρανία, Ρουμανία, Τουρκία, Αζερμπαϊτζάν, Λιθουανία, Αμερική, Μ. Βρετανία, Γερμανία, Σουηδία κ.ά.) και 90 προμηθευτών και εκπροσώπων τουριστικών επιχειρήσεων από την Ελλάδα και χώρες της περιοχής της Μαύρης Θάλασσας. 
Συνολικά πραγματοποιήθηκαν περισσότερες από 1.000 συναντήσεις με στόχο τη διερεύνηση μελλοντικών συνεργασιών και τις παρουσιάσεις προορισμών, ξενοδοχειακών μονάδων, τουριστικών προϊόντων και ταξιδιωτικών υπηρεσιών.
Οι εξελίξεις... on line  
Μεγάλο ενδιαφέρον είχε και το συνέδριο digi.travel που διοργανώθηκε στο πλαίσιο του Black Sea Tourism Forum & Workshop, σε συνεργασία με την Travel Media Applications. 
Μεταξύ άλλων ο καθηγητής Δημήτρης Μπούχαλης, στην ομιλία του με θέμα eTourism innovations, technology enhanced experiences and augmented reality: The future, τόνισε την ανάγκη της άμεσης αντίδρασης στα media social ώστε να βελτιστοποιηθούν τα αποτελέσματα των προσπαθειών.  Ενδιαφέρουσα ήταν η παρουσίαση του κ. Χρήστου Γεωργούση, Product Manager Fraud Prevention & Security της Travel Planet 24, ο οποίος ανέλυσε το θέμα της απάτης που αντιμετωπίζουν οι OTA, On line TravelAgents, σημειώνοντας ότι μετά τις κινήσεις που έχει κάνει η εταιρία μόνο στην ελληνική αγορά, από 100.000 το χρόνο που έχανε η εταιρία μέσω των πιστωτικών καρτών από πελάτες της, έχει μειωθεί στις 6.000. 
Την εμπειρία από την Ασία και ιδιαίτερα την Κίνα έδωσε μέσω skype ο Jens Thraenheart (Dragon Trail & PATA China President), ενώ η Χαρά Γεωργιάδου από το Tivago, τόνισε ότι το 40% των επισκεπτών του κόμβου τους διαλέγουν τελικά έναν άλλο προορισμό από αυτόν που είχαν αρχικά στο μυαλό τους. 

Ο κ. Vanguelis Panayiotis από το MKG Group, στην παρουσίαση του με θέμα  OTAs vs. direct bookings, ανέφερε ότι τα έσοδα των ΟΤΑ προέρχονται κατά 39% από τις κρατήσεις ξενοδοχείων, 37% από τα αεροπορικά εισιτήρια, 17% από τα πακέτα, 4% από τα εταιρικά ταξίδια, και το υπόλοιπο 3% από άλλες δραστηριότητες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου