Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Πέμπτη, 31 Οκτωβρίου 2013

Δήμος Χερσονήσου: Τι σημαίνει το πρωινό σε αριθμούς και ποσά για την τοπική οικονομία

Η σημασία των Δορυφόρων Λογαριασμών για τον τουρισμό, όταν γίνονται σωστά, είναι καθοριστική γιατί αναδεικνύουν ακριβώς τον αντίκτυπο της τουριστικής δραστηριότητας στις τοπικές οικονομίες και κοινωνίες. Σε λεπτομέρειες και πτυχές που συχνά, δεν αντιλαμβανόμαστε την έκτασή τους. Αυτό που προκύπτει, για παράδειγμα, από την έρευνα...

...«Διερεύνηση του ρόλου του τουρισμού στην παραγωγική δομή και οικονομία του Δήμου Χερσονήσου με βάση τη προσέγγιση των Περιφερειακών Δορυφόρων Λογαριασμών Τουρισμού», που διενεργείται κατ’ ανάθεση του Δήμου Χερσονήσου από το Εργαστήριο Ερευνών και Δορυφόρων Λογαριασμών Τουρισμού (ΕΡΕΔΟΛΟΤ) του τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πατρών, είναι πραγματικά πολύ ενδιαφέρον:
Από τα ευρήματα της έρευνας προκύπτει ότι στα πλαίσια του πρωινού η συνολική ημερήσια κατά κεφαλήν κατανάλωση ανέρχεται στα 816 γρ., ποσότητα που αντιστοιχεί σε ετήσια κατανάλωση από το σύνολο των τουριστών που ξεπερνά τους 5.000 τόνους σε προϊόντα πρωινού σε επίπεδο Δήμου, ενώ εκτιμάται ότι το αντίστοιχο μέγεθος σε επίπεδο Περιφέρειας αγγίζει του 15.000 τόνους. 
Εκτιμάται ότι το εν δυνάμει συνολικό όφελος για την τοπική οικονομία μέσα από την παραγωγή και διάθεση προϊόντων πρωινού στα ξενοδοχειακά καταλύματα του Δήμου Χερσονήσου κυμαίνεται μεταξύ 6,5 και 11,5 εκατ. ευρώ, ενώ το αντίστοιχο όφελος σε επίπεδο περιφέρειας φτάνει τα 18,5 με 33 εκατ. ευρώ!
Τα ευρήματα αποκαλύπτουν το μέγεθος της συνολικής ζητούμενης ποσότητας στα πλαίσια παραγωγής και διάθεσης του πρωινού εντός των ξενοδοχειακών καταλυμάτων, παρέχοντας την αναγκαία πληροφόρηση για την χάραξη πολιτικών σύνδεσης της τουριστικής κατανάλωσης τόσο με τον πρωτογενή τομέα όσο και με τον τομέα της μεταποίησης προϊόντων.
Ανάλογη δομή με αυτήν των προϊόντων πρωινού θα παρουσιαστεί για το σύνολο των προϊόντων που καταναλώνονται εντός των ξενοδοχειακών μονάδων σε μεταγενέστερο στάδιο της έρευνας, η οποία θα περιλαμβάνει λίστα άνω των 2.000 προϊόντων.

Περισσότερα, εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου