Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Σάββατο, 5 Οκτωβρίου 2013

Γερμανοί και κρουαζιέρες: Τιμή και διάρκεια, τα "κλειδιά" της ζήτησης

Πριν από λίγα χρόνια, την “ανακάλυψαν”, τώρα αρχίζουν και προσαρμόζονται, εξειδικεύοντας τις προτιμήσεις τους. Για τους Γερμανούς και την κρουαζιέρα, ο λόγος, καθώς όπως δείχνει μία νέα έρευνα που διενήργησε η GfK, ολοένα και περισσότεροι Γερμανοί...


...προτιμούν να κάνουν και μία κρουαζιέρα στο πλαίσιο των ταξιδιών διακοπών τους, αλλά ο ρυθμός ανάπτυξης της αγοράς, φαίνεται ότι συνδέεται με τις τιμές στις οποίες προσφέρονται οι κρουαζιέρες.
Σύμφωνα με την έρευνα, οι χαμηλότερες τιμές που υπήρχαν στην αγορά φέτος ενίσχυσαν τη ζήτηση, κάτι που φαίνεται στην αύξηση των πωλήσεων από τα ταξιδιωτικά γραφεία κατά 5% αλλά και στις επιμέρους αναλύσεις των κατηγοριών κρουαζιέρας που πουλήθηκαν τη φετινή περίοδο.
Για παράδειγμα, οι Γερμανοί δαπάνησαν κατά μέσο όρο 1.521 ευρώ για μία κρουαζιέρα φέτος, κόστος 6% μειωμένο σε σύγκριση με πέρυσι. Το μέσο κόστος ανά ημέρα κρουαζιέρας έφθασε στα 168 ευρώ, ποσό σχεδόν διπλάσιο σε σχέση με τον μέσο όρο των άλλων πακέτων διακοπών. Ωστόσο, από την άλλη πλευρά, αναδεικνύονται δύο τάσεις. Αύξηση του αριθμού εκείνων που δηλώνουν ότι δεν θα πλήρωναν περισσότερο από 100 ευρώ το άτομο, ανά διανυκτέρευση κρουαζιέρας, αυξήθηκε σε 25% από 20% πέρυσι, ενώ σημαντική αύξηση εμφανίζει, στο 50% από 41% και το ποσοστό εκείνων που προτιμούν κρουαζιέρες μικρότερης διάρκειας, κυρίως επταήμερες.
Τα πρώτα στοιχεία από τις προκρατήσεις για την επόμενο περίοδο, πάντως, δείχνουν ρυθμό αύξησης ανάλογο με τον φετινό.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου