Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Κυριακή, 27 Οκτωβρίου 2013

Έρευνα ABTA: Ασφάλεια και εξασφάλιση, (παρα)κινούν τους Βρετανούς στις κρατήσεις τους

- "Αντέχει" η αγορά οργανωμένων πακέτων

Η ασφάλεια στη διαμονή και οι ασφαλιστικές καλύψεις παραμένουν τα πρωταρχικά κριτήρια, τα βασικά “προαπαιτούμενα” ας πούμε, των Βρετανών προκειμένου να κάνουν τις κρατήσεις τους για τις διακοπές τους, σύμφωνα με την τελευταία έρευνα του ABTA. Στον σχετικό “δεκάλογο” για το 2013, κέρδισε έδαφος και η σχέση…




…τιμής προς αξία, το γνωστό μας value for money, χωρίς όμως να συνδέεται με την παράμετρο της χαμηλής τιμής, η οποία ως αυτόνομη προυπόθεση, υποχώρησε στις προτιμήσεις των Βρετανών, σε σχέση με το 2012.
Η ασφάλεια στο κατάλυμα διαμονής, παραμένει πρώτη και βασική προυπόθεση, ακολουθούμενη από την οικονομική και ταξιδιωτική ασφάλιση.

Στις δέκα σημαντικότερες προυποθέσεις, φέτος, περιλαμβάνεται και η ευελιξία ως προς τις υπηρεσίες και τα προιόντα που αφορούν στις κρατήσεις, παράμετρος που δεν υπήρχε πέρυσι.

Ελαφρά αυξημένο είναι και το ποσοστό όσων προτιμούν καλύτερη και πιο εύκολη πρόσβαση στο αεροδρόμιο.
Στην ίδια έρευνα, προκύπτει ότι η αγορά οργανωμένων ταξιδιωτικών πακέτων αντέχει στις πιέσεις από τις άλλες επιλογές της αγοράς, του online και των μεμονωμένων, καταγράφοντας μικρή υποχώρηση. Το ποσοστό όσων έκλεισαν πακέτο διακοπών για το εξωτερικό το 2013 έφθασε το 46% έναντι 48% του 2012, αλλά και 42% το 2011.
Η ηλικιακή ομάδα άνω των 65, παραμένει ο κύριος αγοραστής πακέτων, σε ποσοστό 54%, ενώ σημαντική είναι και η προτίμηση σε πακέτα, για τις οικογένειες με παιδιά κάτω των πέντε ετών, σε ποσοστό 51%.
Όσον αφορά στο πολυσυζητημένο all inclusive, διατηρεί τη δυναμική του, με το 35% των ερωτηθέντων να θέτουν ως βασική προυπόθεση για κράτηση την προσφορά all inclusive πακέτου. Πάλι, οι άνω των 65 ετών το προτιμούν σε ποσοστό 49%, όπως και οι γυναίκες, σε ποσοστό 40%, έναντι των αντρών σε ποσοστό μόλις 29%.
Το 21% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι σχεδιάζει να αγοράσει ένα πακέτο all inclusive για το 2014.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου