Και τι σχέση έχει όλο αυτό με το ζήτημα του τουρισμού, θα σπεύσετε να ρωτήσετε αμέσως; Κάθε εξέλιξη που έχει θετικό αντίκτυπο για την Ελλάδα ή δημιουργεί έστω και εντυπώσεις θετικές, μπορεί να έχει επίδραση στον τουρισμό μας.
Διότι βασικά και τελικά ο τουρισμός είναι πρωτίστως, «κλίμα» και «διάθεση» και όσο καλός και ποιοτικός και ελκυστικός και αν είναι ένας προορισμός, όταν ακούγονται διαρκώς πράγματα αρνητικά – σχόλια, ειδήσεις, απόψεις, πληροφορίες κ.λπ.- υποσυνείδητα και ενδόμυχα, επηρεάζεται και η κοινή γνώμη.
Γιατί, κακά τα ψέματα, ακόμα και την πιο επαγγελματική προβολή και το πιο εξειδικευμένο marketing να κάνεις, αν η παράσταση που έχει δημιουργηθεί στο μυαλό του δυνητικού επισκέπτη σου είναι αρνητική, αρνητική θα παραμείνει.
Το ζήτημα είναι ότι ενώ η τουριστική κίνηση από τη Γαλλία, την τελευταία τριετία εμφάνιζε μια ικανοποιητική εξέλιξη, μας λείπουν ακόμα περίπου 500.000-600.000 Γάλλοι για να μπορέσουμε να πούμε ότι θα ισοσκελίσουμε ενδεχόμενες απώλειες από τη Γερμανική αγορά και να εδραιώσουμε και τη γαλλική ως τρίτη, άντε τέταρτη μεγαλύτερη αγορά προέλευσης τουριστών...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου