Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Πέμπτη 4 Μαρτίου 2010

«Kalimera!» και... "o theos na valei to heri tou"!

Κατά τα φαινόμενα και γραφόμενα, έγινε της μόδας τελευταία, ξένα ΜΜΕ και ξένοι πολιτικοί να αναπαράγουν ελληνικές λέξεις και εκφράσεις, π.χ. lamogia, fakelaki και το πρόσφατο kalo kouragio του Επιτρόπου. Άρα, από αυτή την άποψη, είναι...

...μάλλον εύστοχη η ιδέα της πολιτικής ηγεσίας του Τουρισμού να επιλέξει, σύμφωνα με τις (αποκλειστικές φυσικά) πληροφορίες μας, το "Kalimera!" ως νέο μήνυμα της  διαφημιστικής εκστρατείας της Ελλάδας που θα τρέξει από την επόμενη εβδομάδα στα διεθνή μέσα, αρχής γενομένης από το Βερολίνο και τη Γερμανία.
Βέβαια, όταν αναφερόμαστε στη διαφημιστική εκστρατεία, δεν εννοούμε «νέα» αλλά «ανανεωμένη» ή «ρετουσαρισμένη» (facelift όπως λένε και για τα αυτοκίνητα) διότι, ως γνωστόν, δεν υπήρχε ούτε χρόνος, ούτε κονδύλι για νέο δημιουργικό.
Όπως μαθαίνουμε, η τελική επιλογή του «Kalimera» ανήκει προσωπικά στην κα Γκερέκου η οποία επέβλεψε και όλη τη διαδικασία επαναξιολόγησης του υλικού που δεν είχε αξιοποιηθεί από τις προηγούμενες διαφημιστικές εκστρατείες και το οποίο χρησιμοποιήθηκε για τη σύνθεση των νέων spot και των διαφημιστικών καταχωρήσεων.
Αυτό το υλικό και κυρίως τα ανανεωμένα spots, παρουσιάσθηκαν σήμερα, ανεπισήμως, σε εκπροσώπους τουριστικών φορέων από την υφυπουργό, ούτως ώστε, αν υπάρχουν παρατηρήσεις από την πλυρά τους, να ληφθούν υπόψη πριν την επίσημη παρουσίασή του τις επόμενες μέρες.
Κατά τα άλλα, πάντως, το διαθέσιμο ποσό που λέγεται ότι υπάρχει για το υπόλοιπο της περιόδου, λόγω των υπέρογκων χρεών του ΕΟΤ που επικαλείται το υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού, κυμαίνεται γύρω στα 10 εκατ. Ευρώ. Ποσό, δηλαδή, που είναι περίπου το ¼ των κονδυλίων των τακτικών διαφημιστικών εκστρατειών κάθε χρονιάς από το 2005 μέχρι και πέρυσι.
Και επιβεβαιώνεται, έτσι, για μία ακόμη φορά η παλαιά και σοφή λαϊκή ρήση, «ιδέες έχουμε, λεφτά δεν έχουμε»... 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου