Τις επενδύσεις και όχι τη μείωση των τιμών, όπως θα προτιμούσαν οι συνάδελφοί τους στους προορισμούς του ευρωπαϊκού νότου, επιλέγουν, σε αρκετές περιπτώσεις, οι γερμανοί ξενοδόχοι…
… εκμεταλλευόμενοι την απόφαση της γερμανικής κυβέρνησης να μειώσει το ΦΠΑ για το κλάδο των ξενοδοχείων από 19% στο 7% στις αρχές του έτους.
Στην αγορά των ξενοδοχείων 3 και 5 αστέρων οι τιμές υποχώρησαν κατά 8% το 2009 και μολονότι αρκετές αλυσίδες προχώρησαν προσφάτως σε μείωση των τιμών, οι μειώσεις αυτές συνήθως κυμαίνονται γύρω στο 5%. Βεβαίως, όταν βιώνει μία ξενοδοχειακή επιχείρηση τέτοιου είδους φορολογική ελάφρυνση, οπωσδήποτε έχει και περισσότερες και ευκολότερες επιλογές.
Οι ιδιοκτήτες των γερμανικών ξενοδοχείων δείχνουν μία τάση να επιλέγουν να επενδύουν τα «έξτρα» μετρητά που εξοικονομούν σε προγράμματα για την κατάρτιση του προσωπικού, την αναβάθμιση του λογισμικού ή ακόμα και στους μισθούς.
Για παράδειγμα η αλυσίδα German Best Western Hotels εκμεταλλευόμενη το φορολογικό “δώρο” δημιούργησε επενδυτικό πακέτο 50 εκατ. ευρώ, ενώ πολλά ακόμα ξενοδοχεία σκέφτονται να πράξουν αναλόγως.
Σύμφωνα με την εκπρόσωπο του Συνδέσμου Ξενοδοχείων και Εστιατορίων της Γερμανίας, Stefanie Heckel, τα αποτελέσματα του νέου συστήματος θα φανούν μέσα στους ερχόμενους μήνες. Σε κάθε περίπτωση, πάντως, τα δεδομένα της αγοράς θα διαφοροποιηθούν σημαντικά, φέτος, δεδομένης της ενίσχυσης του ανταγωνισμού από την Ελβετία, κυρίως στον τομέα των συνεδρίων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου