Άργησε πολύ αλλά τελικά είναι αξιοπρεπής και γενικά αποδεκτή. Και το κυριότερο εισάγει νέα δεδομένα στην υπόθεση «διαφήμιση» του ελληνικού τουρισμού…
Από το Βερολίνο, τις επόμενες μέρες, θα ξεκινήσει η καθυστερημένη πλην «φρεσκαρισμένη» διαφημιστική εκστρατεία για το υπόλοιπο της περιόδου. Τα ανανεωμένα spot, προβλήθηκαν το πρωί σε φορείς και δημοσιογράφους με ευχάριστη «έκπληξη» την μουσική υπόκρουση από το «Χαμόγελο της Τζοκόντα» του Μ. Χατζιδάκι, τα δικαιώματα του οποίου παραχώρησε αφιλοκερδώς ο γιός του Γιώργος, ύστερα από προσωπική παράκληση της Άντζελας Γκερέκου.Όσοι μας διαβάζετε, θα ξέρατε από την Παρασκευή ότι το νέο σύνθημα της εκστρατείας είναι το ελληνικότατο και μεγαλοπρεπώς απλό «Kalimera», όπως επίσης και ότι τα κονδύλια που θα διατεθούν σε αυτή τη φάση θα κυμαίνονται πέριξ των 10 εκατ. Ευρώ. Γενικά, το βασικό χαρακτηριστικό αυτής της εκστρατείας είναι ότι δημιούργηθηκε με μηδενικό κόστος, καθώς αξιοποιήθηκε υλικό από τις προηγούμενες εκστρατείες και χρησιμοποιήθηκαν και κάποια ανέκδοτα πλάνα.
Το άλλο «νέο» είναι ότι φαίνεται να προχωρεί η στενή και έμπρακτη συνεργασία του υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ με τον ΣΕΤΕ και το ΞΕΕ ως προς την εξειδίκευση και την υλοποίηση των βασικών ενεργειών προώθησης και προβολής του τουρισμού τους επόμενους μήνες. Είναι μία λίαν ενδιαφέρουσα εξέλιξη στην οποία θα επανέλθουμε πολύ σύντομα με περισσότερες λεπτομέρειες και νεότερες πληροφορίες.
Μία ακόμη είδηση που απομένει να διαπιστώσουμε την σπουδαιότητα ή την… ματαιότητά της είναι η αναγγελία της κας Γκερέκου ότι από τις 15 Μαρτίου θα βγει στον διαδικτυακό αέρα η πρώτη, ανασχεδιασμένη και εκσυγχρονισμένη μορφή του portal του ΕΟΤ, στη διεύθυνση visitgreece.gr.Κατά τα άλλα, ιδιαίτερη εντύπωση μας έκανε η έκδηλη συμπαράσταση και θετική υποστήριξη στην προσπάθεια και στην προσωπική εμπλοκή της κας Γκερέκου από τους εκπροσώπους των τουριστικών φορέων, προεξάρχοντος του προέδρου του ΣΕΤΕ κ. Νίκου Αγγελόπουλου. Ο οποίος, παρεμπιπτόντως, εκτόξευσε ορισμένες «ρουκέτες» για τις οποίες ακολουθεί επόμενη ανάρτηση.
Αγαπητό μου Tourism Lobby, οφείλω να ομολογήσω ότι η επιλογή αυτή της διαφήμισης, δεδομένων των δύσκολων συνθηκών, είναι η καλύτερη που θα μπορούσε να έχει επιλεγεί. Σίγουρα βέβαια , αν υπήρχε και το αντίστοιχο στρατηγικό πλάνο ανάπτυξης που να στηρίζεται η καμπάνια θα ήταν καλύτερα… Κάποιοι θεώρησαν όμως τότε σωστό να το πληρώσουν και να το πετάξουν αμέσως μετά στα καλάθια… Ας είμαστε λοιπόν αισιόδοξοι καθώς η Άντζελα και η ομάδα της δείχνουν να βάλει πρωταρχικό στόχο την ουσιαστική υποστήριξη του τουρισμού, μπροστά από την ατομική πολιτική τους καριέρα, χωρίς τις τυμπανοκρουσίες και τα ηχηρά μηνύματα που μας είχαν συνηθίσει κάποιοι προκάτοχοί τους…
ΑπάντησηΔιαγραφή