…«πεταμένα λεφτά!» τη συνδιαφήμιση με τους μεγάλους tour operators και κάλεσε την υφυπουργό Πολιτισμού και Τουρισμού να δώσει μεγαλύτερη υποστήριξη στους μικρότερους και specialists tour operators, οι οποίοι, όπως τόνισε, μπορούν να φανούν πιο χρήσιμοι και αποτελεσματικοί στην ενίσχυση του τουριστικού ρεύματος προς την Ελλάδα.
Η τοποθέτηση αυτή του κ. Αγγελόπουλου έγινε σήμερα κατά τη διάρκεια της παρουσίασης της νέας εκστρατείας διαφήμισης του ελληνικού τουρισμού και προκαλεί, όπως είναι αναμενόμενο, ποικίλες συζητήσεις και σχόλια. Με κύριο ερώτημα αν εννοούσε τις συμφωνίες που έγιναν τον τελευταίο χρόνο από τον προηγούμενο υπουργό Τουριστικής Ανάπτυξης Κ. Μαρκόπουλο ή αν είχε στο μυαλό του κάτι άλλο, πιο πρόσφατο ή και επικείμενο...
«Ηχηρή» παρέμβαση έκανε ο κ. Αγγελόπουλος και για την διαφήμιση του εσωτερικού τουρισμού, τονίζοντας ότι τα τελευταία χρόνια γινόταν με «ψηφοθηρικά κριτήρια» και πολιτικές σκοπιμότητες. Εκθείασε μάλιστα τις εκπομπές «Μένουμε Ελλάδα» και «Γυρίσματα» υποστηρίζοντας ότι η διαφήμιση του υπουργείου και του ΕΟΤ για τον εσωτερικό τουρισμό θα πρέπει να γίνεται μέσω αυτών. Κατά τα άλλα, ο κ. Αγγελόπουλος αφενός μεν χαιρέτισε την πρωτοβουλία της κας Γκερέκου να προχωρήσει σε συνεργασία με τους βασικούς τουριστικούς φορείς – ΣΕΤΕ και ΞΕΕ - ως προς την εξειδίκευση των ενεργειών προβολής αφετέρου δε πρότεινε να δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στα new media και στο διαδίκτυο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου