Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Τετάρτη 24 Μαρτίου 2010

Μελανά «σύννεφα» στους ευρωπαϊκούς αιθέρες


Με χάος απειλούνται οι ευρωπαϊκές αερομεταφορές από το ενδεχόμενο απεργιακών κινητοποιήσεων στη γερμανική Lufthansa και την πορτογαλική TAP Air Portugal…

… ενώ η βρετανική British Airways βρίσκεται αντιμέτωπη με δεύτερη απεργία χιλιάδων εργαζομένων της.
Στην περίπτωση που οι κινητοποιήσεις εξαπλωθούν ή συνεχισθούν και το καλοκαίρι, δεν αποκλείεται να επηρεάσουν αρνητικά και την τουρισμό στη νότια Ευρώπη, που, ούτως ή άλλως, διανύει μία από τις δυσκολότερες περιόδους στην ιστορία του, παλεύοντας να βρει το δρόμο προς την ανάκαμψη.
Οι πιλότοι της Lufthansa ανακοίνωσαν πως προγραμματίζουν κινητοποιήσεις από τις 13 έως τις 16 Απριλίου, καθώς οι διαπραγματεύσεις τους για τις μισθολογικές αυξήσεις με τη διοίκηση της εταιρίας έχουν αποβεί άκαρπες. Η απεργία, όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, αποφασίστηκε να γίνει μετά το Πάσχα, ώστε να μην υπάρξουν προβλήματα στις μετακινήσεις κατά τις ημέρες των εορτών.
Την ίδια ώρα αποφασισμένο να μην κάνει πίσω στις διεκδικήσεις του δηλώνει ύστερα από την τριήμερη απεργία το συνδικάτο Unite, που εκπροσωπεί τα πληρώματα θαλάμου επιβατών της British Airways. Η τριήμερη απεργία, σύμφωνα με εκπροσώπους της ΒΑ, κόστισε στην εταιρία περίπου 21 εκατ. στερλίνες.
Η οικονομική δυσχέρεια που αντιμετωπίζει η πλειοψηφία των αεροπορικών εταιριών είχε ως αποτέλεσμα την επιβολή δραστικών μέτρων περικοπής των δαπανών, προκειμένου να παραμείνουν ανταγωνιστικές. Ως γνωστόν, οι ευρωπαϊκοί όμιλοι, διαβλέποντας τη δυναμική ανάπτυξη και επέκταση των ανταγωνιστριών εταιριών από τα Εμιράτα, επένδυσαν σημαντικά στην αγορά νέων αεροσκαφών. Η κίνηση αυτή συνοδεύθηκε από “κύμα” εξαγορών και συγχωνεύσεων με άλλους ευρωπαϊκούς αερομεταφορείς σε μία προσπάθεια να διεκδικήσουν μεγαλύτερο μερίδιο στην αγορά.
Η οικονομική κρίση, όμως, και η πτώση της επιβατικής κίνησης, που μείωσε τα έσοδα κατά 10% με 15%, άφησε τις εταιρίες εκτεθειμένες και ευάλωτες στο ενδεχόμενο χρεοκοπίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου