Μια νέα πρόταση για να αντιμετωπιστεί το θέμα της αποτροπής προσέλκυσης περισσότερων αεροπορικών εταιρειών στο Αεροδρόμιο της Αθήνας, λόγω του υψηλού κόστους χρήσης του, κατατέθηκε στην κυβέρνηση.
Ως γνωστόν, η σύμβαση του αεροδρομίου των Σπάτων απαγορεύει τη λειτουργία άλλου αεροδρομίου, σε ακτίνα 100 χλμ. Η λύση που προτείνει ο Σύνδεσμος Αντιπροσώπων Αεροπορικών είναι να πειστεί ο Δ.Α.Α. να λειτουργήσει ξεχωριστός τερματικός σταθμός (low cost) μέσα στον υπάρχοντα χώρο, με κατά πολύ χαμηλότερο κόστος χρήσης, όπως το παράδειγμα του αερολιμένα της Κοπεγχάγης, το οποίο είχε άμεσα θετικά αποτελέσματα.
Η πρόταση που υποβλήθηκε από το προεδρείο του στον υφυπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Ν. Σηφουνάκη, αναφέρει επίσης ότι πρέπει να συζητηθεί εκ νέου η επαναδιαπραγμάτευση της σύμβασης με στόχο την επιμήκυνση της περιόδου εκμετάλλευσης και συνεπακόλουθα τη μείωση των τελών χρήσης του αεροδρομίου.
Όπως επισήμανε το προεδρείο του Συνδέσμου, με επικεφαλής τον κ. Ντίνο Φραντζεσκάκη, το αεροδρόμιο της Αθήνας δεν έχει πετύχει στον επιθυμητό βαθμό να γίνει hub μεταξύ Ασίας και Ευρώπης και κύρια αιτία γι’ αυτό φαίνεται να είναι το κόστος της χρήσης του.
Όπως επισήμανε το προεδρείο του Συνδέσμου, με επικεφαλής τον κ. Ντίνο Φραντζεσκάκη, το αεροδρόμιο της Αθήνας δεν έχει πετύχει στον επιθυμητό βαθμό να γίνει hub μεταξύ Ασίας και Ευρώπης και κύρια αιτία γι’ αυτό φαίνεται να είναι το κόστος της χρήσης του.
Την ίδια μέρα της συνάντησης, πάντως, ο Δ.Α.Α. ανακοίνωσε ότι θα κρατήσει «παγωμένα» τις τιμές και τα κόστη χρήσης του για το 2010 ενώ ανακοίνωσε και νέο πρόγραμμα κινήτρων για την προσέλκυση νέων εταιρειών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου