Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Κυριακή 28 Μαρτίου 2010

Ο… επιβάτης έχει πάντα δίκιο!

Οι περισσότεροι αισθανόμαστε στριμωγμένοι, ενοχλούμαστε με τις διάφορες χρεώσεις, θα θέλαμε wi-fi internet και προτιμούμε περισσότερο τις θέσεις στον διάδρομο...

Ως επιβάτες αεροπλάνων και πελάτες αεροπορικών εταιρειών εννοείται...
Ενδιαφέροντα συμπεράσματα προέκυψαν από έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 3.200 επιβατών αεροπορικών εταιρειών σχετικά με τις προτιμήσεις και τις επιθυμίες τους σε κάθε πτήση.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα το 25% των ερωτηθέντων θεωρεί ότι ο περιορισμένος χώρος για τα πόδια στα καθίσματα είναι ένα από τα πιο σημαντικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι επιβάτες στη διάρκεια του ταξιδιού. Στην ερώτηση για τις υπηρεσίες που οι εταιρείες θα πρέπει να προσφέρουν προκειμένου να βελτιώσουν τις συνθήκες του ταξιδιού, το 30% απαντά πως ο χώρος για τα πόδια στα καθίσματα θα πρέπει να είναι μεγαλύτερος, ενώ το 38% θα επιθυμούσε πιο άνετα καθίσματα.
Ένα άλλο ζήτημα που απασχολεί τους επιβάτες είναι αυτό των χρεώσεων. Περίπου το 25% των επιβατών εκφράζει το παράπονό του για τις χρεώσεις που είναι και το μεγαλύτερο πρόβλημα στα αεροπορικά ταξίδια. Πέρσι όλες σχεδόν οι μεγάλες αεροπορικές εταιρείες αύξησαν ή πρόσθεσαν νέες χρεώσεις για ευκολίες όπως ο έλεγχος και η μεταφορά των αποσκευών και οι in-flights υπηρεσίες. Το 56% εκτιμά ότι οι χρεώσεις στον έλεγχο των αποσκευών είναι οι πιο ενοχλητικές, ενώ το 56% των ερωτηθέντων πιστεύει πως οι χρεώσεις θα είναι μεγαλύτερες το 2010. Στην ερώτηση για το ποιές χρεώσεις είναι πιθανότερο να αυξηθούν φέτος, το 31% αναφέρει αυτές που σχετίζονται με την επιλογή θέσης.
Επιπρόσθετα, το 74% εκτιμά ότι οι υπέρβαροι επιβάτες θα πρέπει να αγοράζουν εισιτήρια για δύο θέσεις στις πτήσεις τους, ενώ το 21% θεωρεί πως οι εταιρείες θα πρέπει να επιβάλουν στους υπέρβαρους ταξιδιώτες ειδική χρέωση.
Το 30% των επιβατών που συμμετείχαν στην έρευνα, αναφέρει ότι προτιμά να ταξιδέψει με μία εταιρεία που προσφέρει υπηρεσίες Wi-Fi, ενώ το 61% απαντά ότι δεν προτίθεται να πληρώσει για πρόσβαση σε δίκτυο Wi-Fi στη διάρκεια μιας πτήσης. Το 27% εμφανίζεται διατεθειμένο να πληρώσει 5 δολάρια ή λιγότερο για τη συγκεκριμένη υπηρεσία.
Το 45% των ερωτηθέντων απαντά ότι δε θα αντιδράσει στη περίπτωση που ο συνεπιβάτης του “κατεβάσει”… ακατάλληλο υλικό στον υπολογιστή του, ενώ το 22% δηλώνει πως θα ειδοποιήσει κάποιον συνοδό και το 6% θα υποβάλει επιστολή παραπόνου στην εταιρία.
Εξαιτίας των αυξημένων χρεώσεων για τις αποσκευές το 58% προτιμά να τις μεταφέρει μαζί του στο αεροπλάνο, ενώ το 57% εκτιμά ότι θα πρέπει να υπάρχει περισσότερο χώρος στα ντουλαπάκια του αεροσκάφους ακόμα και εάν αυτό σημαίνει μικρότερο μέγεθος των αποσκευών.
Σε θέματα ασφαλείας το 79% των επιβατών αντιμετωπίζει με άνεση τη χρήση των σαρωτών σώματος στα αεροδρόμια. Σε ερώτηση σχετικά με την επαφή με ξένους στη διάρκεια των αεροπορικών ταξιδιών το 73% των επιβατών επιθυμεί, μικρής διάρκειας, συζητήσεις με τους επιβάτες της διπλανής θέσης. Το 65% δηλώνει πως δεν το απασχολεί το φύλλο του συνεπιβάτη, ενώ το 87% προτιμά να κάθεται δίπλα σε γυναίκα.
Οι πιο δημοφιλείς θέσεις στο αεροσκάφος είναι, σύμφωνα με την έρευνα, αυτές κοντά στο διάδρομο καθώς το 52% τις προτιμά, ενώ το 44% προτιμά θέσεις δίπλα στο παράθυρο. Σε ερώτηση για τα πιο ενοχλητικά πράγματα που αντιμετωπίζει ένας επιβάτης στα αεροδρόμια, το 39% απαντά ότι ενοχλείται από τις ουρές στη διάρκεια της επιβίβασης, το 19% από τις υψηλές στο φαγητό και το 14% από την έλλειψη καθισμάτων στο χώρο αναμονής. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου