Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Παρασκευή 9 Απριλίου 2010

Το 20% των Γερμανών... «σερφάρει» για ταξίδια



Περισσότεροι από 15 εκατομμύρια Γερμανοί, ηλικίας 14 έως 69 ετών, εκτιμάται ότι προτίμησαν...

...το διαδίκτυο για την αγορά ταξιδιωτικών υπηρεσιών το 2009. Αριθμός που αντιπροσωπεύει περίπου το 20% του γενικού πληθυσμού της χώρας, αλλά σημαντικά μεγαλύτερο ποσοστό της συγκεκριμένης ηλικιακής ομάδας.
Σύμφωνα  με την ετήσια έρευνα για τις online αγορές στη χώρα, OSS, 2010, 
από αυτούς, περίπου 7,4 εκατομμύρια επέλεξαν την  κράτηση δωματίου σε ξενοδοχείο μέσω διαδικτύου.
Αν και προς το παρόν οι online αγορές δεν είναι ιδιαιτέρως δημοφιλείς σε κάποια κοινωνικά στρώματα, εντούτοις η έρευνα απέδειξε πως υπάρχουν δυνατότητες αύξησης του αριθμού αγοραστών, μέσω διαδικτύου, για συγκεκριμένες ομάδες προϊόντων.
Στις ομάδες αυτές περιλαμβάνονται και οι ταξιδιωτικές υπηρεσίες, όπως οι κρατήσεις δωματίων σε ξενοδοχεία και η ενοικίαση αυτοκινήτων.
Η OSS είναι μία ετήσια έρευνα που πραγματοποιεί το ινστιτούτο ENIGMA GfK. Τον Ιανουάριο και το Φεβρουάριο του 2010 περίπου 1.183 Γερμανοί πολίτες, ηλικίας 14 έως 69 ετών, συμμετείχαν σε τηλεφωνική δημοσκόπηση με θέμα το internet και τον αντίκτυπό του στις αγοραστικές συνήθειές τους για 29 διαφορετικές κατηγορίες αγαθών και υπηρεσιών.   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου