Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Δευτέρα 12 Απριλίου 2010

«Πάσχει» ακόμα στις υπηρεσίες, η on line αγορά




Μπορεί οι online ταξιδιωτικοί ιστότοποι να κερδίζουν ολοένα και περισσότερο έδαφος στις προτιμήσεις των απανταχού καταναλωτών και να αυξάνουν τα μερίδιά τους στη διεθνή τουριστική αγορά, όμως…

…αρκετά από αυτά τα sites έχουν ακόμα πολλές αδυναμίες και ελλείψεις. Καθώς, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της eDigital Research για την αποτελεσματικότητα 45 κορυφαίων ταξιδιωτικών ιστοτόπων, αποδεικνύονται κατώτερες των προσδοκιών των καταναλωτών σε επίπεδο υπηρεσιών.
Βάσει των στοιχείων της έρευνας η Premier Inn πέτυχε την υψηλότερη απόδοση καθώς αξιολογήθηκε με το μεγαλύτερο ποσοστό, πάνω από 80%, μεταξύ του συνόλου των online εταιριών.
Τη δεύτερη καλύτερη αξιολόγηση έλαβε η Virgin Holidays, ενώ σημαντική βελτίωση παρουσίασαν τόσο η Monarch που αξιολογήθηκε 25% υψηλότερα από την προηγούμενη έρευνα του Νοεμβρίου, όσο και η Eurotunnel.
Στην ίδια κατηγορία ανήκουν και οι ιστοσελίδες εταιριών κρουαζιέρας, ενώ αντιθέτως οι ιστότοποι αεροπορικών εταιριών χαμηλού κόστους περιλήφθηκαν στις λιγότερο αποτελεσματικές ιστοσελίδες.
Ωστόσο, ο online ταξιδιωτικός κλάδος έχει ακόμα πολύ δρόμο μπροστά του προκειμένου να συμβαδίσει σε απόδοση με τον κλάδο λιανικής που κρατά τα σκήπτρα στην online εξυπηρέτηση.
Καθώς ο ανταγωνισμός στο διαδίκτυο αυξάνεται και οι απαιτήσεις των καταναλωτών γίνονται ολοένα και μεγαλύτερες, είναι κρίσιμο για τις εταιρίες να κερδίσουν την εμπιστοσύνη του κοινού και να διαφυλάξουν την αξιοπιστία τους. Προτεραιότητα θα πρέπει να είναι η ποιότητα στις προσφερόμενες υπηρεσίες αλλά και η άμεση ανταπόκριση στις καταναλωτικές απαιτήσεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου