Δεν υπάρχει, όχι ησυχία ούτε καν έλεος για τον έρμο τον κλάδο του Τουρισμού σε τούτη τη χώρα. Όπου ο καθείς φτιάχνει το «βιλαέτι» του και μπορεί να διασύρει μία Ελλάδα ολόκληρη…
…ζημιώνοντας μία ολόκληρη οικονομία με χιλιάδες επιχειρήσεις και εργαζόμενους. Και όχι στιγμιαία αλλά παρατεταμένα.
Την υπόθεση του κρουαζιερόπλοιου Zenith (η οποία, ομολογουμένως, έχει ανάψει φωτιές στην κυβέρνηση τις τελευταίες εβδομάδες) φέρνει στο φως της δημοσιότητας με επιστολή του σχεδόν σε όλο το υπουργικό συμβούλιο ο ΣΕΤΕ, κρούοντας τον κώδωνα του κινδύνου για επικείμενο διασυρμό της χώρας μας και ακόμα μεγαλύτερη «καταιγίδα» αρνητικής δημοσιότητας από αυτήν που βίωσε, ήδη, μέχρι τώρα.
Εν ολίγοις, το κοινοτικής σημαίας – Μάλτας, χωρητικότητας 1.800 επιβατών, έχει προγραμματίσει, για το 2010, κάνοντας χρήση της ισχύουσας κοινοτικής νομοθεσίας 33 εβδομαδιαίες κρουαζιέρες με λιμένα επιβίβασης και αποβίβασης τον Πειραιά. Δηλαδή, περισσότεροι από 100.000 επιβάτες (Ισπανοί) και ένας κύκλος εργασιών και εσόδων για τη χώρα μας που αγγίζει τα 10 εκατ. Ευρώ και που αφορούν σε φόρους αεροδρομίου, φόρους λιμένων, εισόδους αρχαιολογικών χώρων και μουσείων, ΦΠΑ διαφόρων αγορών, κλπ.
Ο δε Όμιλος Εταιρειών της RCI στην οποία ανήκει το ZENITH, απασχολεί 1.100 Έλληνες ναυτικούς.
Το αναμενόμενο εισόδημα, αλλά προφανώς και η εικόνα της χώρας μας κινδυνεύουν από την παράνομη απαίτηση της ΠΝΟ (Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία) για πρόσθετη ναυτολόγηση 107 Ελλήνων ναυτικών στο συγκεκριμένο πλοίο. Απειλεί δε, στην περίπτωση μη ικανοποίησης, να αποτρέψει την επι/αποβίβαση των επιβατών.
Μετά από όλα αυτά, οι εταιρείες των κρουαζιερόπλοιων εξετάζουν σοβαρά να διαγράψουν τον Πειραιά και να μεταφέρουν το σημείο επι/αποβίβασης στον μεν Μπάρι για την Αδριατική, στη δε Αττάλεια για την Ανατολική Μεσόγειο.
Και όλοι μπορούν να καταλάβουν τι σημαίνει αυτό, πλην ελαχίστων… αχαρακτήριστων!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου