Το ότι οι γείτονές μας έχουν ξεκινήσει από τον περασμένο Νοέμβριο μία πολυδάπανη και επιθετική εκστρατεία προβολής με αφορμή την ανάδειξη της Πόλης σε...
... Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης για το 2010, έχει γραφτεί, μεταδοθεί και συζητηθεί δεόντως και στη χώρα μας. Σήμερα, συγκεντρώσαμε και σας παρουσιάζουμε τις βασικές αφίσες/ καταχωρήσεις με τις οποίες διαφημίζεται η Κωνσταντινούπολη στις τέσσερις γωνιές του κόσμου, κυριολεκτικά.
Η καμπάνια περιλαμβάνει εικόνες της Πόλης που αναδεικνύουν κυρίως τον πολιτισμικό και ιστορικό της χαρακτήρα αλλά υπάρχουν παραπομπές στο φυσικό της περιβάλλον, στο ότι είναι προορισμός τεσσάρων εποχών. Προσέξτε ότι υπάρχει ειδική καταχώρηση για το διάβασμα του καφέ (fortune telling)...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου