Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Πέμπτη, 5 Σεπτεμβρίου 2013

Τουριστικός χάρτης "εμπειριών" από το Δήμο Χερσονήσου

Τον νέο τουριστικό χάρτη εμπειριών της περιοχής του Δήμου Χερσονήσου, με αρκετά καινοτόμα στοιχεία και δυνατότητες, παρουσίασε ο Δήμαρχος Χερσονήσου Ζ. Δοξαστάκης σε συνέντευξη τύπου στο Δημαρχείο Ηρακλείου. Ο χάρτης...


 
...έχει μέγεθος 70X100 εκατοστά σε κλίμακα 1:30.000, είναι συμβατός με GPS δύο συστημάτων (Ελληνικό και Παγκόσμιο) ενώ έχει μεταφραστεί στη πρώτη του έκδοση σε Ελληνικά, Αγγλικά. Δεν έχει διαφημιστικούς χώρους και το κόστος του καλύφθηκε εξ'ολοκλήρου με έξοδα από το Δήμο Χερσονήσου. 
Ωστόσο - και αυτό αποτελεί μία ενδιαφέρουσα καινοτομία - ο Δήμος έχει προβλέψει στη σχεδίαση του χάρτη ένα ειδικό χώρο, στον οποίο δίνει την δυνατότητα σε οποιαδήποτε επιχείρηση επιθυμεί να βάλει την δική της διαφήμιση και να τυπώσει το τουριστικό χάρτη. 
Βασικός στόχος της δημιουργίας του χάρτη είναι η ενίσχυση της εικόνας της ενδοχώρας και προβολή της πολιτιστικής κληρονομιάς, του φυσικού κάλλους και του πλούτου της περιοχής, με τρόπο τέτοιο ώστε να παροτρύνει τον επισκέπτη να επισκεφθεί και άλλα μέρη στον Δήμο εκτός από την παράκτια ζώνη.      
Τα επίπεδα πληροφορίας που προσφέρει ο χάρτης στη γεωφυσική του όψη είναι τα ακόλουθα:
1. Βασικά επίπεδα (Παραλίες, Οικισμοί, Δρόμοι & χωματόδρομοι, Νοσοκομεία & ιατρικά κέντρα, στάσεις λεωφορείων κτλ)
2. Επίπεδα πολιτιστικής πληροφορίας (Μουσεία, Αρχαιολογικοί χώροι, Εκκλησίες - Μοναστήρια κτλ)
3. Επίπεδα αθλητικής πληροφορίας & άλλων δραστηριοτήτων(Αθλητικές εγκαταστάσεις, Υδάτινα Πάρκα, Δραστηριότητες κτλ)
4. Επίπεδα φυσιολατρικής πληροφορίας(Μονοπάτια πεζοπορικά, Ποδηλατικές διαδρομές, Θέσεις θέας, Φαράγγια κτλ)
5. Ποδηλατικές Διαδρομές
6. Πεζοπορικές Διαδρομές 

Στη άλλη όψη του χάρτη ένας επισκέπτης μπορεί ουσιαστικά να βρει των Χάρτη των Εμπειριών του Δήμου όπως επίσης παρουσιάζεται για πρώτη φορά το νέο τουριστικό slogan του Δήμου – Land of Experiences. Σε αυτή την όψη ξεδιπλώνονται όλες οι εμπειρίες που μπορεί κάποιος επισκέπτης να γευτεί στο Δήμο οι οποίες παρουσιάζονται με έξυπνο και άμεσο τρόπο(Info Graphics).
Ο επισκέπτης μπορεί να ανακαλύψει εμπειρίες και που ακριβώς μπορεί να τις ζήσει όπως:
1. Αναψυχής
2. Πολιτισμού
3. Άθλησης 
4. Θρησκευτικές
5. Εκδηλώσεων & Συνεδρίων 

Τέλος ο Δήμος θα ολοκληρώσει την ενέργεια της δημιουργίας του χάρτη, περνώντας όλα τα επίπεδα πληροφορίας σε ένα ψηφιακό χάρτη ο οποίος θα είναι προσβάσιμος στο δικτυακό χώρο του Δήμου(hersonisos.gr) δίνοντας την δυνατότητα σε οποιοδήποτε θέλει να βρει όλες τις πληροφορίες και τα σημεία ενδιαφέροντος ηλεκτρονικά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου