Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Δευτέρα, 9 Σεπτεμβρίου 2013

Αγορές ΝΑ Ασίας: Visa και προβολή, τα "εμπόδια" για την αύξηση επισκεπτών

Οι δυσκολίες στη διαδικασία έκδοσης θεωρήσεων και η έλλειψη τουριστικής προβολής είναι τα δύο βασικά θέματα που πρέπει να επιλύσει η Ελλάδα προκειμένου να διεισδύσει στις ανερχόμενες σε διεθνές επίπεδο αγορές εξερχόμενου τουρισμού της Νοτιοανατολικής Ασίας και να επωφεληθεί της...


 
...αυξανόμενης ζήτησης για τους ελληνικούς προορισμούς. 
Αυτό ήταν ένα από τα κύρια συμπεράσματα της ημερίδας που διοργάνωσε προ ημερών η Τravel Media Applications με θέμα «Η Ασία Μετατρέπεται σε κινητήρια δύναμη της παγκόσμιας ταξιδιωτικής βιομηχανίας». 
Ο Martin Craigs επικεφαλής της Pacific Asia Travel Association, του σημαντικότερου επαγγελματικού συνδέσμου της Ασίας, σε ζωντανή σύνδεση που πραγματοποιήθηκε κατά τη διάρκεια της ημερίδας με τη Μπανγκόκ, συνέστησε στη χώρα μας να κάνει τις κατάλληλες κινήσεις προκειμένου να επωφεληθεί από τη μεγάλη δυναμική της ασιατικής αγοράς. 
Ο γ. γ. του Συνδέσμου Εξερχόμενων Ταξιδιωτικών Γραφείων της Ταϊλάνδης Wuttichai Worasing έθεσε το ζήτημα των εμποδίων που υπάρχουν στη διαδικασία έκδοσης θεωρήσεων για την Ελλάδα. Σημείωσε, μάλιστα, ότι η χώρα μας περιλαμβάνεται μέσα στους 5 πρώτους προορισμούς της Ευρώπης που επιθυμούν να επισκεφθούν οι Ταϊλανδέζοι. 
Ο γ. γ. του Συνδέσμου Εξερχόμενων Ταξιδιωτικών Γραφείων του Βιετνάμ Chien Le Dinh χαρακτήρισε τον ελληνικό προορισμό μυστηριώδη για τους Βιετναμέζους. Όμως επεσήμανε την παντελής έλλειψη προβολής της Ελλάδας στη συγκεκριμένη αγορά. 
Ο ερευνητής Δ. Κούτουλας, επικαλούμενος στοιχεία του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού και του Οργανισμού Τουρισμού της Αυστραλίας ανέφερε ότι από την Ινδονησία, τη Μαλαισία, τη Σιγκαπούρη, τη Ταϊλάνδη και το Βιετνάμ- αγορές στόχους για την Ελλάδα- πραγματοποιήθηκαν το 2011 36 εκατ. διεθνή ταξίδια με ταξιδιωτική δαπάνη ύψους 46, 5 δισ. δολ.. Οι κάτοικοι της Σιγκαπούρης πραγματοποιούν 1,4 διεθνή ταξίδια, κατά μέσο όρο, ετησίως. Σε κάθε ταξίδι τους δαπανούν 2.722 δολάρια. Η μέση ετήσια αύξηση των εξερχόμενων ταξιδιών των Βιετναμέζων φθάνει σε ποσοστό 22% των Ταϊλανδέζων σε 11% και των υπολοίπων από 6% έως 8%. 
Ο ιδρυτής της ΤΜΑ  Θεόδωρος Κουμέλης επισήμανε ότι η Ασία αναπτύσσεται ραγδαία και στον εισερχόμενο και στον εξερχόμενο τουρισμό. Το 2012 η Ασία σε σχέση με άλλες Ηπείρους είχε την μεγαλύτερη αύξηση της τάξης του  5% στις διεθνείς αφίξεις ξεπερνώντας τα 450 εκατ.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου