Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Δευτέρα, 30 Σεπτεμβρίου 2013

IMIC 2013: Σεμινάριο για την ανάπτυξη του γαστρονομικού τουρισμού

Ένα εντατικό σεμινάριο για την ανάπτυξη του γαστρονομικού τουρισμού με τίτλο «Culinary Tourism Bootcamp» θα διεξαχθεί στις 18 Οκτωβρίου στη Σαντορίνη στο πλαίσιο του διεθνούς συνεδρίου IMIC 2013. Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου θα παρουσιαστούν πρακτικοί τρόποι για να εδραιωθεί μια περιοχή ως δημοφιλής γαστρονομικός προορισμός και να προσελκύσει περισσότερους τουρίστες... 


...χάρη στην καλή κουζίνα και το καλό κρασί. Το σεμινάριο θα διενεργήσει ο Δρ. Δημήτρης Κούτουλας, ένας πολύπειρος επαγγελματίας του τουριστικού μάρκετινγκ και πανεπιστημιακός.
Ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στη διαμόρφωση ελκυστικών γαστροτουριστικών προϊόντων καθώς και στη χρήση εκείνων των εργαλείων του μάρκετινγκ που θα κάνουν γρήγορα γνωστό ένα γαστρονομικό προορισμό στην παγκόσμια τουριστική αγορά. Όσοι από τους μετέχοντες επιθυμούν να συζητηθεί και να αναλυθεί στο σεμινάριο η περίπτωση του δικού τους προορισμού ή επιχείρησης, μπορούν να αποστείλουν στην ηλεκτρονική διεύθυνση imic@heliotopos.net μια σύντομη περιγραφή του φορέα ή της επιχείρησης που εκπροσωπούν, των προσφερόμενων γαστρονομικών εμπειριών καθώς επίσης των προκλήσεων που αντιμετωπίζουν στην ανάπτυξη του γαστρονομικού τουρισμού.
Επειδή σπάνια διοργανώνονται τόσο εξειδικευμένα σεμινάρια, δεν θα πρέπει να το χάσουν όσοι ασχολούνται με αυτήν τη μορφή του τουρισμού και πιο συγκεκριμένα:
  • όσοι εκπροσωπούν ή εργάζονται για λογαριασμό προορισμών που ενδιαφέρονται να αναπτύξουν το γαστρονομικό τουρισμό και ιδίως στελέχη Εθνικών, Περιφερειακών και Τοπικών Τουριστικών Οργανισμών, Υπουργείων, Περιφερειών, Δήμων, Επιμελητηρίων, Ενώσεων Ξενοδοχείων και Εστιατορίων, Αγροτικών Συνεταιρισμών και άλλων συλλογικών φορέων
  • όσοι δραστηριοποιούνται επαγγελματικά και επιχειρηματικά στο χώρο του γαστρονομικού τουρισμού όπως λ.χ. διευθυντικά στελέχη ξενοδοχείων, εστιατορίων, τουριστικών γραφείων, σχολών μαγειρικής καθώς και άλλοι πάροχοι γαστρονομικών εμπειριών και δραστηριοτήτων
  • επιστήμονες, εκπαιδευτικοί και ερευνητές που δραστηριοποιούνται στο χώρο του τουρισμού και της γαστρονομίας.

Το σεμινάριο «Culinary Tourism Bootcamp» θα διεξαχθεί στις 18 Οκτωβρίου, τη δεύτερη ημέρα του συνεδρίου IMIC 2013. Όσοι εγγραφούν στο συνέδριο μπορούν να παρακολουθήσουν το σεμινάριο χωρίς πρόσθετη οικονομική επιβάρυνση.
Στους συμμετέχοντες στο σεμινάριο θα δοθεί ειδική βεβαίωση παρακολούθησης.

Περισσότερες πληροφορίες για την παρακολούθηση τόσο του σεμιναρίου όσο και του συνεδρίου IMIC 2013 παρέχονται στην ιστοσελίδα http://imic2013.conferences.gr/index.php?id=7440 και στον αριθμό τηλεφώνου 2286024758.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου