Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Πέμπτη 5 Σεπτεμβρίου 2013

HotelBrain Braining Centre: "Άνοιξε" η περίοδος αιτήσεων για τους νέους... brainees

Το HotelBrain Braining Centre, το καινοτόμο πρότυπο Κέντρο Πρακτικής και Βιωματικής Εκπαίδευσης - προϊόν συνεργασίας της ΗοtelBrain με τον Όμιλο Μaestro-, το οποίο λειτούργησε πέρυσι πιλοτικά με μεγάλη επιτυχία, είναι έτοιμο και φέτος να υποδεχτεί όλους όσοι επιθυμούν να βελτιώσουν την εμπειρική τους...

 
...ξενοδοχειακή κατάρτηση αλλά και αυτούς που φιλοδοξούν να μπουν δυναμικά στην αγορά εργασίας των ξενοδοχείων. 
To ΗotelBrain Braining Centre απευθύνεται σε απόφοιτους ανωτέρων ή ανωτάτων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων, σε ήδη στελέχη της τουριστικής και ξενοδοχειακής βιομηχανίας αλλά και σε ιδιοκτήτες ή γενικούς διευθυντές ξενοδοχείων και γενικά  σε όλους όσοι είναι δυναμικοί, φιλόδοξοι και βρίσκονται ήδη ή επιθυμούν να μπουν στην αγορά εργασίας των ξενοδοχείων και να εκπαιδευτούν στο εξειδικευμένο σύστημα λειτουργίας που η HotelBrain εφαρμόζει στα υπό τη διαχείρισή της 60 και πλέον ξενοδοχεία στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. 
Με έναν 5μηνο κύκλο εκπαίδευσης, σε έναν δημιουργικό χώρο, με υπερσύγχρονο τεχνικό εξοπλισμό, εξειδικευμένους, αναγνωρισμένους, έμπειρους και ενεργούς στο Hotel Management εκπαιδευτές, διακεκριμένους προσκεκλημένους ομιλητές και, κυρίως, με τη μεθοδολογία, την τεχνογνωσία και τα ποιοτικά standards της HotelBrain, οι Brainees θα έχουν τη δυνατότητα να εκπαιδευτούν στο σύστημα λειτουργίας ξενοδοχείου που αποκλειστικά εφαρμόζει η HotelBrain στα ξενοδοχεία της.
 Το HotelBrain Braining Centre έχει τρεις κύριους στόχους:
  • να δημιουργήσει τη νέα γενιά επαγγελματιών ξενοδοχείου, η οποία εκπαιδευμένη με τις αρχές, τις αξίες, τις ποιοτικές και τις λειτουργικές προδιαγραφές που η ίδια η hotelBrain εφαρμόζει στα συνεργαζόμενα ξενοδοχεία της, θα αποτελέσουν τους πυλώνες της αυριανής ομάδας που θα στελεχώσει τα συνεργαζόμενα ξενοδοχεία της καθώς και το τμήμα Ηotel Management της εταιρείας.
  • να βελτιώσει και τελειοποιήσει το γνωστικό και επαγγελματικό επίπεδο του υφιστάμενου προσωπικού των συνεργαζόμενων με τη Hotelbrain ξενοδοχείων καθώς και άλλων επαγγελματιών που δραστηριοποιούνται στο χώρο της ξενοδοχείας.
  • να μεταλαμπαδεύσει το Μοντέλο Λειτουργίας που η HotelBrain εφαρμόζει στα ξενοδοχεία της, και το οποίο έχει διαμορφωθεί με τα υψηλότερα παγκοσμίως ποιοτικά και λειτουργικά standards και το βαθύ knowhow των συνεργατών της.

«Μέσα από τη διαδικασία Πρακτικής Εκπαίδευσης (Braining) η HotelBrain φιλοδοξεί να δημιουργήσει τη νέα γενιά στελέχωσης των ξενοδοχείων της, αλλά και να προετοιμάσει αυτούς τους συνεργάτες που θα επιλεχθούν ως οι επόμενοι πρεσβευτές της νοοτροπίας, των αξιών και της προσήλωσης στην τελειότητα» σημειώνει σχετικά ο Πάνος Παλαιόλογος, Ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της Hotel Βrain.
Το HotelBrain Braining Centre,παράλληλα με τον βασικό κύκλο εκπαίδευσης, πραγματοποιεί και μια σειρά Ταχύρρυθμων Εβδομαδιαίων Προπαρασκευαστικών Προγραμμάτων. 
Τα προγράμματα αυτά απευθύνονται σε όλους όσοι επιθυμούν να δραστηριοποιηθούν επαγγελματικά  στον ξενοδοχειακό τομέα, αλλά και στους σπουδαστές δημοσίων ή ιδιωτικών σχολών τουριστικών επαγγελματικών. 
O νέος 5μηνος κύκλος εκπαίδευσης 2013 – 2014 θα ξεκινήσει τον ερχόμενο Νοέμβριο. 
Για περισσότερες πληροφορίες ή αιτήσεις http://www.hotelbrain-edu.com, edu@hotelbrain.com και 210 – 3388 380. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου