Ένα από τα μεγαλύτερα και πιο φιλόδοξα επιχειρηματικά εγχειρήματα στην ξενοδοχειακή αγορά σχεδίασε και υλοποιεί, βήμα- βήμα, ο όμιλος Coco-Mat, με τη δημιουργία νεός νέου affiliate brand. Οι στόχοι, υψηλοί και ήδη οι κινήσεις “τρέχουν” μεθοδικά και με σφικτά χρονοδιαγράμματα για τη δημιουργία του...
...Cοco-Mat Hotels & Resorts Worldwide, σε συνεργασία με τη Hotel Brain.
Τα καταλύματα, που θα περιλαμβάνουν ξενοδοχεία πόλης, resort και σουίτες, θα λειτουργούν είτε ιδιόκτητα είτε με τη μέθοδο του franchise είτε με συμφωνία διαχείρισης και οι κρατήσεις θα γίνονται μέσω του δικτύου της εταιρείας, των καταστημάτων, αλλά και ανεξάρτητα.
Ήδη, 14 έχουν μπει στην «ομπρέλα». Στην Ελλάδα δέκα ξενοδοχεία είναι στο brand και, εκτός από το Coco-Mat Hotel Nafsika στην Κηφισιά, τα υπόλοιπα θα λειτουργήσουν σταδιακά μέσα στο 2012 και στο 2013, καθώς γίνονται οι απαραίτητες προετοιμασίες ενσωμάτωσής τους. Μεταξύ των περιοχών είναι η Αθήνα (με δύο ξενοδοχεία στο Μοναστηράκι και στο Πεδίον του Αρεως), η Βυτίνα, τα Τρίκαλα Κορινθίας, η Βουρβουρού στη Χαλκιδική και η Τζια. Και άλλα τέσσερα στο εξωτερικό.
Πάνω από 40 ξενοδοχεία βρίσκονται σε τελικό στάδιο διαπραγματεύσεων, ενώ πιθανός στόχος για την εταιρεία είναι άλλα 200 ξενοδοχεία με τα οποία έχει ήδη συνεργασία.
Ενδιαφέρουσα από πολλές πλευρές η συνέντευξη του ιδρυτή και προέδρου του Ομίλου, Παύλου Ευμορφίδη στην Χριστίνα Πουτέτση στο vima, εδώ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου