Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Δευτέρα 4 Νοεμβρίου 2013

Το 2014, μπορεί να είναι η πραγματική χρονιά των ρεκόρ!

- Πολύ θετικά τα πρώτα στοιχεία, η δυναμική υπάρχει, αλλά υπάρχουν και τα "αλλά"...  

Ανακεφαλαιώνουμε τα της πρώτης μέρας της έκθεσης World Travel Market και το προχωρούμε και ένα βήμα πιο πέρα. Τα μηνύματα για το 2014 είναι πολύ θετικά. Με αρκετές προυποθέσεις φυσικά, που δεν εξαρτώνται μόνον από τον τουρισμό μας, αλλά θετικά. Σε μία χρονιά που κλείνει με διψήφια ποσοστά αύξησης σε αφίξεις και εισπράξεις…


…από τις περισσότερες αγορές, αλλά με μείωση από τη Μ. Βρετανία, οι εκτιμήσεις που υπάρχουν αυτήν τη στιγμή για το 2014, παραπέμπουν σε ανάκαμψη και σε ανοδική τάση που ενδέχεται να πιάσει τελικά διψήφιο ποσοστό.
Αυτή δεν είναι η εικόνα μόνον από τους μεγάλους tour operators, αλλά αντικατοπτρίζεται και σε ευρύτερο μέρος της αγοράς. 
Οπωσδήποτε, αυτήν τη στιγμή τα όποια στοιχεία αναφέρονται αφενός μεν στο δείγμα των προκρατήσεων που αντιπροσωπεύουν περίπου το 10%-12% του συνόλου του όγκου των πωλήσεων και της αγοράς, αφετέρου δε στον προγραμματισμό σε χωρητικότητα (capacity) των αεροπορικών εταιρειών.
Ως προς το δεύτερο - για να περάσουμε και στις πρώτες εκτιμήσεις για συνολικά τις προοπτικές του 2014, από τις κύριες αγορές - οι πληροφορίες και τα στοιχεία που υπάρχουν τώρα, δείχνουν έναν μεγάλο αριθμό νέων αεροπορικών θέσεων που θα δεσμευτούν και θα διατεθούν για τους ελληνικούς προορισμούς, για την επόμενη περίοδο.
Δυό διευκρινίσεις: πρώτον όταν εννοούμε “μεγάλο”, εννοούμε… μεγάλο. Εμείς ακούμε για… επταψήφιο. Και δεύτερον, όταν λέμε νέες αεροπορικές θέσεις, δεν διασφαλίζεται ότι αυτές θα πωληθούν όλες, δεν μιλάμε δηλαδή για εξασφαλισμένες αφίξεις.
Το τελικό μας συμπέρασμα από όλα αυτά που ακούσαμε σήμερα είναι ότι ο ελληνικός τουρισμός, μπορεί να προσδοκά περαιτέρω αύξηση των μεγεθών του και ενδεχομένως και με καλύτερους όρους, π.χ. τιμές, απόδοση τουριστικής δαπάνης, καλύτερη διάχυση στην τουριστική περίοδο.
Αλλά μέχρι να φθάσουμε εκεί, έχουμε αρκετό δρόμο ακόμα. Πρωτίστως σε επίπεδο εικόνας και κατάστασης χώρας, αλλά και σε επίπεδο υποδομών, φέρουσας ικανότητας κ.λπ.
Στο θετικό κλίμα, αναφέρθηκε και η Ο. Κεφαλογιάννη, κατά τη διάρκεια της σημερινής συνέντευξης τύπου που παραχώρησε σήμερα και σημείωσε τα θετικά μηνύματα που έρχονται για τον τουρισμό στη χώρα μας φέτος αλλά  και για την επόμενη χρονιά.
Όπως χαρακτηριστικά είπε, μπορούμε να περιμένουμε ακόμα καλύτερα αποτελέσματα, μέσω της ανάδειξης περισσότερων πτυχών του τουριστικού μας προϊόντος και επεκτείνοντας την τουριστική περίοδο όσο το δυνατόν περισσότερο.
Στο πλαίσιο αυτό αναφέρθηκε και στη «Μυστική Ελλάδα» («Secret Greece») και όπως τόνισε η  κυρία Κεφαλογιάννη το υπουργείο  και ο ΕΟΤ θα επικεντρωθούν στην προώθηση των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών της ελληνικής γαστρονομίας, της ελληνικής υπαίθρου, της πλούσιας πολιτιστικής κληρονομιάς αλλά  και των ελκυστικών ελληνικών πόλεων.

Στο πλαίσιο αυτό προσκάλεσε τους παρευρισκόμενους να επισκεφθούν το ελληνικό περίπτερο που είναι αφιερωμένο στη γαστρονομική παράδοση της Σαντορίνης και στην Αθήνα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου