Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Δευτέρα, 11 Νοεμβρίου 2013

Aqua Vista: Εντυπωσιακή δυναμική κρατήσεων για τα ξενοδοχεία-μέλη της για το 2014



Με... το «δεξί» μπήκε στη φάση προετοιμασίας για την επόμενη τουριστική περίοδο η αλυσίδα ξενοδοχείων Aqua Vista, όπως προκύπτει από τη συμμετοχή της εταιρείας στην έκθεση  World Travel Market και στο workshop Global European Market Place, στο Λονδίνο. Σύμφωνα με την Aqua Vista, οι προοπτικές για τη νέα περίοδο του 2014 δείχνουν εξαιρετικά...



...θετικές και ήδη, η ροή κρατήσεων προς τα ξενοδοχεία μέλη της Aqua Vista καταγράφει έντονα αυξητική τάση. Είναι χαρακτηριστικό ότι ο όγκος επιβεβαιωμένων εγγυημένων κρατήσεων για το 2014, είναι διπλάσιος από το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι, γεγονός που σύμφωνα με τα στελέχη της αποδεικνύει την αποτελεσματικότητα της πολιτικής πωλήσεων της Aqua Vista, αλλά επιβεβαιώνει και την εμπιστοσύνη που δείχνουν οι πελάτες στο προιόν και στις υπηρεσίες που προσφέρουν τα ξενοδοχεία  του δiκτύου της.
Επιπρόσθετα, οι συμφωνίες που κλείνονται για το 2014, γίνονται με πολύ καλούς επιχειρηματικούς όρους, ενώ προδιαγράφεται μία τάση περιορισμού των κρατήσεων τελευταίας στιγμής, με ένα μεγάλο ποσοστό πελατών να αναζητούν από τώρα την καλύτερη σχέση αξίας προς τιμή (value for money). Αυτή η τάση υποβοηθά την επέκταση της περιόδου στους προορισμούς όπου δραστηριοποιείται εντονότερα η Aqua Vista, όπως για παράδειγμα η Σαντορίνη, όπου η ροή επισκεπτών επεκτείνεται πλέον από τις αρχές Μαρτίου έως και τα τέλη Νοεμβρίου.
Παράλληλα, αυξάνει ο αριθμός των πελατών που προτιμούν να κάνουν τις κρατήσεις τους απευθείας στο δίκτυο της Aqua Vista, περιορίζοντας έτσι τον βαθμό εξάρτησης από άλλα δίκτυα διανομής,
Πέραν της βρετανικής αγοράς, ισχυρές αυξητικές τάσεις ζήτησης για τα ξενοδοχεία της Aqua Vista καταγράφονται κυρίως από τις χώρες της Ανατολικής Ευρώπης, όπως η Ρωσία και η Ουκρανία, ενώ ικανοποιητικό ενδιαφέρον εκδηλώνεται και από άλλες ομάδες αγορών προέλευσης επισκεπτών, όπως η Άπω Ανατολή και η Νοτιο-Ανατολική Ασία.
Μία άλλη σημαντική διάσταση της συμμετοχής της Aqua Vista στην World Travel Market, είναι το ενδιαφέρον που εκδηλώνεται για νέες συνεργασίες με ξενοδοχειακές επιχειρησεις εκτός Ελλάδας. Με τις προτάσεις που υπάρχουν και εξετάζονται αυτήν τη στιγμή, σύντομα θα τεθούν οι βάσεις για διεθνή επέκταση της Aqua Vista, με μέλη υψηλών ποιοτικών χαρακτηριστικών, από προορισμούς του εξωτερικού.
Στην World Travel Market, η Aqua Vista συμμετείχε για τρίτη συνεχόμενη χρονιά με δικό της περίπτερο, σε στρατηγικό σημείο του Hall με τους Ευρωπαικούς προορισμούς.
Ο Πρόεδρος της Aqua Vista Hotels, Γιώργος Γραφάκος χαρακτηρίσε πολύ θετικά τα αποτελέσματα της συμμετοχής της εταιρείας στην WTM και πρόσθεσε ότι «η αυξανόμενη ζήτηση για τα ξενοδοχεία μέλη της Aqua Vista και η εξαιρετική πορεία των κρατήσεων, δικαιώνει τις προσπάθειές μας να αναδείξουμε περαιτέρω τη μοναδικότητα των ελληνικών προορισμών και τις υψηλού επιπέδου υπηρεσίες που προσφέρουν οι συνεργάτες μας”.
Η Aqua Vista Hotels  αριθμεί 25 μοναδικά και πρωτότυπα boutique ξενοδοχεία - και ένα εστιατόριο υψηλής γαστρονομίας - προσφέροντας ολοκληρωμένες καινοτόμες υπηρεσίες management, marketing και κρατήσεων, ανάλογα με τις ανάγκες και τις απαιτήσεις κάθε μονάδας, σε διεθνές επίπεδο, στις αγορές που επιθυμούν να επιτύχουν αποτελεσματικότερη διείσδυση και στις ειδικές πελατειακές ομάδες στις οποίες απευθύνονται.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου