Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Τρίτη, 19 Νοεμβρίου 2013

Το 21% των δωματίων ξενοδοχείων στην Ελλάδα είναι branded

- Η κυριαρχία των tour operators...

Η γενική εικόνα των branded ξενοδοχείων στην Ελλάδα είναι γνωστή, αλλά τα αναλυτικά στοιχεία έχουν πάντα ενδιαφέρον, ιδίως στην περίοδο που διανύουμε και υπό το πρίσμα εξελίξεων όπως η αποχώρηση της Marriott από το ξενοδοχείο Ledra Marriott. Σύμφωνα με το Hotel Brands Report της GBR Consulting, μόλις 6% των ξενοδοχείων στην Ελλάδα…

…είναι branded αλλά –λόγω μεγέθους μονάδων- αυτά αντιπροσωπεύουν το 21% των δωματίων. Η κυριαρχία των tour operators στην ελληνική ξενοδοχειακή αγορά αποτυπώνεται από το γεγονός ότι η TUI και η Thomas Cook κατέχουν την πρώτη και την τρίτη θέση βάσει δωματίων, διαθέτοντας 9,211 δωμάτια σε 42 ξενοδοχεία η πρώτη και 2,956 δωμάτια σε 23 ξενοδοχεία η δεύτερη, τα περισσότερα από τα οποία στις κατηγορίες 4* και 5*. Στην δεύτερη θέση είναι τα Mitsis Hotels με 5,334 δωμάτια, επίσης κυρίως στις κατηγορίες 4* και 5*. 
Από τα διεθνή brands που δεν ανήκουν σε tour operators, την σημαντικότερη παρουσία έχει η Starwood με 2,301 δωμάτια σε 11 ξενοδοχεία 5*, ενώ διεθνή brands όπως Hilton, Intercontinental, Marriott έχουν πολύ περιορισμένη παρουσία και μάλιστα η τελευταία πρόσφατα ανακοίνωσε την αποχώρησή της από το ξενοδοχείο Ledra Marriott. Το top-10 των brands συμπληρώνουν το consortium Bee Happy με 45 ξενοδοχεία / 2,632 δωμάτια, τα Aquis Hotels με 12 ξενοδοχεία / 2,616 δωμάτια, τα Aldemar με 7 ξενοδοχεία / 2,587 δωμάτια καθώς και τα consortium Leading Hotels of the World με 12 ξενοδοχεία / 2,113 δωμάτια, Small Luxury Hotels of the World με 45 ξενοδοχεία / 2094 δωμάτια και Tablet Hotels με 38 ξενοδοχεία / 2,026 δωμάτια.
Ενδιαφέρον παρουσιάζει και η κατανομή των brands ανά κατηγορία: 34% των branded ξενοδοχείων ανήκουν στην κατηγορία 5*, 42% στην κατηγορία 4*, 15% στην κατηγορία 3*, 9% στην κατηγορία 2* και 1% στην κατηγορία 1*
Σε ότι αφορά στη διείσδυση των brands ανά κατηγορία, τα 5* ξενοδοχεία / δωμάτια είναι branded κατά 58% / 69,7%, τα 4* ξενοδοχεία κατά 20,2% / 35,5% ενώ τα αντίστοιχα ποσοστά στις χαμηλότερες κατηγορίες είναι σημαντικά χαμηλότερα. Παρατηρείται επίσης ότι τα διεθνή brands είναι ιδιαίτερα ισχυρά στην κατηγορία των 5*, τα εθνικά στην κατηγορία των 4* και τα τοπικά στις κατηγορίες 3* και 2*. 
Η πλήρης μελέτη αναπτύσσεται σε 489 σελίδες και καταγράφει λεπτομερώς ποια ξενοδοχεία ανήκουν σε ποιο brand (διεθνές, εθνικό, τοπικό, consortium) σε όλη την χώρα και ανά νομό. Επίσης έχει αναλυτική παρουσίαση των brands που εκπροσωπούνται στην Ελλάδα με αναλυτική παρουσίαση των ξενοδοχείων τους και σε ποιο brand ανήκουν, του αριθμού δωματίων και της κατηγορίας του καθενός. Επίσης περιλαμβάνει αναλυτικά στοιχεία για τα branded ξενοδοχείων ανά κατηγορία και ανά νομό καθώς και πίνακες, γραφήματα και χάρτες.
Περισσότερες πληροφορίες για το πώς μπορείτε να προμηθευτείτε την μελέτη, μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα www.gbrconsulting.gr/hotelbrands .

 Top-10 branded αλυσίδες στην Ελλάδα 

Brand
Τύπος Brand
Αριθμός Μονάδων
Αριθμός Δωματίων
Μέσο Μέγεθος
TUI
Διεθνές
42
9.211
219
Mitsis Hotels
Εθνικό
18
5.334
296
Thomas Cook
Διεθνές
23
2.956
129
Bee Happy
Consortium
45
2.632
58
Aquis Hotels & Resorts
Εθνικό
12
2.616
218
Aldemar Hotels & Spa
Εθνικό
7
2.587
370
Starwood Hotels & Resorts Worldwide
Διεθνές
11
2.301
209
Leading Hotels of the World
Consortium
12
2.113
176
Small Luxury Hotels of the World
Consortium
45
2.094
47
Tablet Hotels
Consortium
38
2.026
53

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου