Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Κυριακή, 17 Νοεμβρίου 2013

Τουρκία: Δυναμική εκστρατεία προβολής στην Ινδία

Το μελέτησαν, το σχεδίασαν και… ορμάνε. Η Τουρκία - υπουργείο Τουρισμού και Turkish Airlines - ανακοίνωσε μία δυναμική εκστρατεία προβολής και διείσδυσης στην Ινδική αγορά, με κύρια οχήματα το internet και τα social media και αποδέκτες όλες τις πελατειακές ομάδες…


…που ταξιδεύουν στο εξωτερικό και που αποτελούν δυνητικούς πελάτες του τουρκικού τουρισμού.
Η εκστρατεία βασίζεται στο νέο site του τουρκικού τουρισμού, το οποίο πέραν των πληροφοριών και των άλλων γνωστών και στοιχειωδών, έχει και το σύστημα e-visa, για ηλεκτρονική υποβολή αίτησης και χορήγησης θεώρησης, χωρίς να χρειάζεται φυσική παρουσία στο Προξενείο ή σε άλλη τουρκική αρχή.
Το σύστημα e-visa που λειτούργησε τον περασμένο Απρίλιο, το έχουν ήδη χρησιμοποιήσει πάνω από τέσσερα εκατ. ταξιδιώτες στη χώρα και πάνω από 15.100 Ινδοί.
Η καμπάνια τρέχει υπό τον τίτλο “a million reasons” - εννοείται για να ταξιδέψει κανείς στην Τουρκία - και σε πρώτη φάση θα περιλαμβάνει έναν μεγάλο διαγωνισμό για Ινδούς bloggers, οι οποίοι καλούνται να γράψουν για έναν λόγο που η Τουρκία τους ελκύει και θέλουν να ταξιδέψουν εκεί. Ένας blogger και ένας από αυτούς που θα ψηφίσουν την καλύτερη ανάρτηση, θα κερδίσουν ένα μεγάλο ταξίδι στη χώρα, με όλα τα έξοδα πλήρως πληρωμένα.
Στη συνέχεια, ο διαγωνισμός θα γίνει και μεταξύ των Ινδών χρηστών του facebook και του twitter, στα προφίλ της Τουρκίας και ένας από κάθε πλατφόρμα θα κερδίσει και αυτός ένα μεγάλο ταξίδι διακοπών στη γείτονα.
Ο διαγωνισμός για τους bloggers ήδη τρέχει και για τα social media, θα διεξαχθεί μεταξύ 5 και 22 Δεκεμβρίου.
Η Τουρκία επενδύει πολλά στην αγορά της Ινδίας, τόσο λόγω της εγγύτητας όσο και λόγω της ευκολίας της πρόσβασης γενικότερα. Και φυσικά δεν περιορίζεται στον τουρισμό αναψυχής και στις βασικές μορφές του, από την αγορά πολυτελείας και VIP μέχρι τις πιο οικονομικές διακοπές, αλλά “κτυπάει” και τον επαγγελματικό τουρισμό, δηλαδή συνέδρια, εταιρικές συναντήσεις, ταξίδια κινήτρων κ.λπ. καθώς και άλλες μορφές όπως ο τουρισμός ευεξίας.

Θυμίζουμε ότι η Turkish Airlines πετάει απευθείας σε επτά προορισμούς στην Ινδία…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου