Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Κυριακή, 3 Νοεμβρίου 2013

Βρετανική αγορά: Ενθαρρυντικά τα πρώτα, πλην πρώιμα, μηνύματα...

- Αισιόδοξα ξεκινάει τον μαραθώνιο των κρατήσεων για το 2014 η Ελλάδα...

Με τα αυτά και με τα άλλα, φθάσαμε παραμονές (και) της φετινής World Travel Market. Για την ελληνική συμμετοχή θα τα πούμε πιο αναλυτικά αργότερα. Για την εξέλιξη της αγοράς, όμως, έχουμε κάποιες πρώτες πληροφορίες, αν και είναι ευνόητο ότι ακόμα είναι πολύ νωρίς για να διαμορφώσουμε…


…συγκεκριμένη εικόνα αλλά και να βγάλουμε ασφαλή συμπεράσματα.
Σύμφωνα με τα πρώτα εισερχόμενα που υπάρχουν αυτήν τη στιγμή από τους μεγάλους tour operators και από παράγοντες της αγοράς, η τάση για την Ελλάδα είναι ικανοποιητικά αυξητική.
Και τα δύο μεγάλα σχήματα τουριστικών οργανισμών, Thomas Cook και TUI- Thomson αναφέρουν ποσοστά αύξησης που κυμαίνονται μεταξύ 10% και 15%, επί των προκρατήσεων που υπάρχουν - επαναλαμβάνουμε - αυτήν τη στιγμή, σε σύγκριση πάντα με το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι και ανάλογα και με τον προορισμό, εντός Ελλάδας.
Το σημαντικό, κατά την άποψή μας, είναι ότι αυτά τα ποσοστά προσλαμβάνουν μία πρόσθετη σημασία, όταν προβάλλονται στη γενικότερη εικόνα της αγοράς εξερχόμενου τουρισμού της Μ. Βρετανίας. Η οποία, προς τους κυριότερους γνωστούς προορισμούς της Μεσογείου και ανταγωνιστές μας, δείχνει αυτήν τη στιγμή να κινείται στα ίδια επίπεδα με πέρυσι ή να είναι και μειωμένη.
Όπως λέγαμε και προχθές, τα μηνύματα και οι δεσμεύσεις των μεγάλων tour operators στις συναντήσεις τους με την υπουργό Τουρισμού, αποτελούν μία πολύ ενδιαφέρουσα και ενθαρρυντική εξέλιξη. Αρκεί να δούμε πως θα εξελιχθούν και στην πορεία του χρόνου, τους επόμενους μήνες. Και φυσικά και πως θα υποστηριχθούν από δικής μας πλευράς, σε επίπεδο ενεργειών προβολής, συνδιαφήμισης κλ.π.
Η ίδια η βρετανική αγορά, εμφάνισε το 2013 αρκετές νέες τάσεις και μεταβολές ως προς τις προτιμήσεις των καταναλωτών και τις κρατήσεις τους. 
Για παράδειγμα, σύμφωνα με σχετική έρευνα του ΑΒΤΑ, υπήρξε μία αξιοσημείωτη προτίμηση στα city breaks έναντι του sun and sea - σχεδόν έφθασε στα ίδια ποσοστά! - κυρίως στις νεότερες ηλικίες των Βρετανών, που φαίνεται να συνεχίζεται και για το 2014, όπως αυξητικές τάσεις καταγράφονται για διακοπές all inclusive, για κρουαζιέρες και για τα μεγάλα αθλητικά γεγονότα της χρονιάς, όπως το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου στη Βραζιλία.
Να θυμίσουμε ότι φέτος η Βρετανική αγορά εμφάνισε μείωση - κατά 6,5%, στο οκτάμηνο - σε αντίθεση με τις περισσότερες άλλες μεγάλες και παραδοσιακές αγορές, ενώ πέρυσι, είχε συμβεί, κατά κάποιο τρόπο το αντίθετο.

Αύριο ανοίγει τις πύλες της η World Travel Market, θα είμαστε εκεί και τις επόμενες μέρες θα μεταφέρουμε περισσότερα για τάσεις, εξελίξεις, πληροφορίες και επαφές.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου