Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Τετάρτη, 5 Μαρτίου 2014

ΙΤΒ 2014: Οι Γερμανοί θέλουν να ταξιδέψουν περισσότερο φέτος...

-Και φυσικά, ξανάρχονται Ελλάδα (κυριολεκτικώς)...

Άνοιξε τις πύλες της πριν από λίγο η ΙΤΒ στο Βερολίνο, με 10.150 εκθέτες από 189 χώρες και θα λέγαμε σε ένα κλίμα σχετικής ευφορίας, καθώς οι πρώτες έρευνες που άρχισαν να βγαίνουν προδιαγράφουν μία πολύ καλή χρονιά για τη γερμανική τουριστική αγορά. Μέχρι το τέλος Ιανουαρίου 2014… 


…σύμφωνα με την GfK,  οι Γερμανοί είχαν ήδη καταβάλει στα γραφεία ταξιδίων, για τις θερινές διακοπές τους (Μάιο-Οκτώβριο 2014), το ποσό των 4,4 δισ. Ευρώ. Σε σύγκριση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του προηγούμενου έτους, η αύξηση ανέρχεται σε 345 εκατ. Ευρώ, δηλαδή ποσοστιαία αύξηση 8%. Αύξηση σημείωσαν επίσης και οι πωλήσεις ταξιδίων μέσω του διαδικτύου, της τάξης του 11%.
Για την Ελλάδα δώσαμε μία πρώτη εικόνα χθες και αυτό που διαπιστώνουμε σήμερα είναι η καθολική παραδοχή ότι η Ελλάδα πρωταγωνιστεί στις πρώτες αναφορές για τις εξελίξεις του 2014 και στις συζητήσεις που γίνονται στην ITB. Οι συνεντεύξεις της υπουργού Τουρισμού Ο. Κεφαλογιάννη, τα θέματα και οι αναφορές στην παρουσίαση της Marketing Greece και τα αφιερώματα σε ελληνικούς προορισμούς, αποσπούν ένα σημαντικό μέρος της τουριστικής επικαιρότητας στη Γερμανία αυτές τις μέρες.
Σύμφωνα με την πρώτη ανακοίνωση του ινστιτούτου ερευνών GfK, τονίζεται ότι οι καλοκαιρινές διακοπές στην Ελλάδα βρίσκονται στις πρώτες θέσεις προτίμησης των Γερμανών.    
Η Ελλάδα ήδη από το προηγούμενο έτος, ανέκαμψε από την ύφεση του 2012. Τα δε μέχρι τώρα στοιχεία  προδικάζουν για το τρέχον έτος ένα “λαμπρό comeback”, έκφραση που αναπαράγεται και αναμεταδίδεται στην πλειονότητα των γερμανικών και διεθνών media.
Η αύξηση των πωλήσεων για ελληνικούς τουριστικούς προορισμούς που έχουν ήδη πραγματοποιήσει τα ταξιδιωτικά γραφεία, σύμφωνα με την GfK, ανέρχεται σχεδόν σε 52 %. Επομένως, η Ελλάδα επανέρχεται, όσον αφορά τις πωλήσεις στα ταξιδιωτικά γραφεία την τρίτη θέση μετά την Ισπανία και την Τουρκία.
Η εκτίμηση αυτή τη στιγμή είναι ότι διανύουμε μία χρονιά κατά την οποία ο κύριος όγκος των κρατήσεων πραγματοποιείται αρκετά νωρίς - εξ’ ου και οι παραινέσεις των tour operators να μην καθυστερήσουν να κάνουν κρατήσεις όσοι Γερμανοί θέλουν να επισκεφθούν την Ελλάδα - και πως το ποσοστό αύξησης που μπορεί να δούμε στο κλείσιμο της περιόδου για Ελλάδα, υπό την προυπόθεση ότι δεν θα έχουμε σοβαρές
εξελίξεις στη χώρα ή στον διεθνή περίγυρο, θα είναι γύρω στο 10%. Σε πραγματικούς αριθμούς, αυτό σημαίνει περίπου 230.000 περισσότερους τουρίστες.
Σύμφωνα με την άλλη μεγάλη έρευνα, του ινστιτούτου Forschungsgemeinschaft Urlaub und Reisen e.V. (FUR),  οι Γερμανοί σε ποσοστό  52 % κρίνουν, ότι είναι οικονομικά σε θέση να πραγματοποιήσουν  το 2014, ταξίδια αναψυχής, ποσοστό λίγο μεγαλύτερο 59 % διαθέτει και τον απαιτούμενο χρόνο . 
Ο δείκτης επιθυμίας διακοπών βρίσκεται στο υψηλό επίπεδο του προηγούμενου έτους (53%). Μόνο το ένα πέμπτο των Γερμανών δεν έχει χρήματα, ή χρόνο ή ακόμα καμία επιθυμία για διακοπές .
Εξετάζοντας όλους τους δείκτες μαζί, τότε προκύπτει, ότι ένα ταξίδι διακοπών το 2014 είναι βέβαιο για το 36 % του πληθυσμού, καθόσον υπάρχουν  όλες οι προϋποθέσεις, χρήματα, διαθέσιμος χρόνος και επιθυμία για ταξίδια.  Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για τα άτομα τρίτης ηλικίας και άτομα με υψηλότερο οικογενειακό εισόδημα.

Ο αριθμός, επομένως των δυνητικών τουριστών παραμένει το 2014 σε υψηλό επίπεδο.
Η δε προοπτική ανάπτυξης στον τουριστικό κλάδο, προέρχεται από τον αριθμό των ταξιδιών και των αντίστοιχων ταξιδιωτικών δαπανών: Ποσοστό 25% (προηγούμενο έτος: 24%) των Γερμανών θέλει να πραγματοποιήσει το  2014 περισσότερα ταξίδια από το προηγούμενο έτος  και ποσοστό 17% λιγότερα. Ταυτόχρονα οι Γερμανοί σε ποσοστό 30% (προηγούμενο έτος: 28%) είναι πρόθυμοι να δαπανήσουν περισσότερα χρήματα για τα ταξίδια, ενώ ποσοστό 18%  προγραμματίζει να δαπανήσει λιγότερα χρήματα. Με αυτά τα δεδομένα, αναμένεται ο κύκλος εργασιών στον τουρισμό να σημειώσει και το 2014 σημαντική αύξηση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου