Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Παρασκευή 7 Μαρτίου 2014

ITB 2014: Με αυτόνομη και διακριτή παρουσία, η Κρήτη (αλλά αυτό το "island inside you"...)

“Σαρώνει και γαζώνει”, φέτος, η Κρήτη στην ITB και κατά προέκταση και στη γερμανική αγορά, με νέο περιπτερο, νέο λογότυπο (χμμ…) και νέο slogan (χμ… επίσης). Κατ’ αρχάς, για να αρχίσουμε από τα πιο θετικά, έκανε το μεγάλο αλλά και τολμηρό βήμα να βγεί από τις “αγκάλες” του περιπτέρου του ΕΟΤ…


…και να έχει δική της αυτόνομη παρουσία, σε στενή γειτνίαση βέβαια, με ξεχωριστή κατασκευή, κάτι που δεν συμβαίνει για πρώτη φορά, βέβαια, αλλά έχουν περάσει πολλά χρόνια από την τελευταία. Και μπράβο για αυτό στην Περιφέρεια , γιατί η Κρήτη είναι ηγέτιδα στον ελληνικό τουρισμό και πρέπει και να δείχνει ηγέτιδα.
Η κατασκευή είναι από ανοιχτόχρωμη ξύλινη επένδυση, με ένα πλαίσιο κάτι σε πέργκολα και στις άκρες της, τα δύο διαδραστικά πεδία με τις πραγματικά προχωρημένες εφαρμογές του ΙΤΕ.
Για το περίπτερο -περί ποιότητας κατασκευής δεν τίθεται λόγος φυσικά - ρωτήσαμε πολλούς και είδαμε καθαρά ότι οι απόψεις διίστανται. Οι πιο πολλοί ήθελαν περισσότερη “Κρήτη”, εννοώντας ότι δεν υπήρχε διακριτός ο παραδοσιακός και μοναδικός χαρακτήρας του νησιού, παρά το τεράστιο “crete” που δεσπόζει σε κεντρικό σημείο. Η αλήθεια είναι ότι η έλλειψη φωτογραφικών αποτυπώσεων και εντυπώσεων είναι αισθητή και πως οι τρεις-τέσσερις οθόνες δεν καλύπτουν το κενό αυτό, το οποίο “στοιχίζει” όταν μιλάμε για εκθέσεις τέτοιου μεγέθους που έχουν και μέρες κοινού.
Οι άλλοι, θεωρούν ότι είναι ένα περίπτερο… business υφής και μοντέρνου σχεδιασμού, που εκπέμπει, κύρος, ποιότητα και επαγγελματισμό και πως την υπόλοιπη “δουλειά” την κάνει το υλικό που διανέμεται και οι οπτικοακουστικές επιλογές, ειδικά με τα γνωστά - και αγαπημένα μας - βίντεο του Θ. Παπαδουλάκη,  που πραγματικά είναι από τα καλύτερα που έχουμε δει. 
Διαλέγετε και παίρνετε. Εμείς κλίνουμε προς πρώτους αλλά καταλαβαίνουμε και τι θέλουν να πουν οι δεύτεροι.
Και πάμε στο λογότυπο και στο slogan. Για το λογότυπο, η δημοσκόπησή μας ήταν ξεκάθαρη: γενικώς, δεν αρέσει πολύ. Και ενώ το βίντεο του Θ. Παπαδουλάκη με το οποίο επεξηγείται σε όποιον το δει η λογική και η φιλοσοφία πίσω από το λογότυπο είναι επίσης πάρα πολύ καλό και σαγηνευτικό, το ίδιο το λογότυπο, σαν εικόνα μοιάζει μάλλον ημιτελές και δυσνόητο ή αδιάφορο.

Εκεί, όμως, που η νέα επικοινωνιακή εικόνα της Κρήτης μας απογοήτευσε είναι το νέο slogan: “The island inside you”, λέει η Κρήτη στον κόσμο και απορούμε αν αναρωτήθηκε κανείς από τους εμπνευστές του τι ακριβώς σκέφτεται ο Αγγλοσάξονας με αυτό το επιθετικά διεισδυτικό “island inside you” αλλά και ο Γερμανός - ρωτήσαμε πολλούς επίτηδες - που όταν το μεταφράσει, δεν το καταλαβαίνει (ή δεν θέλει να το καταλάβει)…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου