Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Δευτέρα 17 Μαρτίου 2014

EY: Ενίσχυση μεγεθών και πρόσβαση σε νέα δανειακά κεφάλαια , το 2014, για τον ξενοδοχειακό κλάδο



Ισχυρή ανάκαμψη στον ξενοδοχειακό κλάδο, παγκοσμίως, προβλέπεται στην έκθεση της ΕΥ (Ernst Young) «Global Hospitality Insights Top Thoughts for 2014», καθώς οι επενδυτές επιδεικνύουν έντονη επιχειρηματική δραστηριότητα αναζητώντας νέες ευκαιρίες στον ξενοδοχειακό κλάδο, εντός του 2014. Μετά από χρόνια αργής ανάκαμψης και σφιχτών προϋπολογισμών, ο ξενοδοχειακός κλάδος παγκοσμίως...



...επέδειξε μια ισχυρή αναπτυξιακή πορεία το 2013. Τάση που αναμένεται να συνεχιστεί και να ενταθεί το 2014. Η έκθεση παρακολουθεί 13 βασικές τάσεις που αναμένεται να έχουν σημαντικές επιπτώσεις στον τομέα των ξενοδοχείων το 2014 και προβλέπει την ενίσχυση των θεμελιωδών μεγεθών, που δημιουργούν τις προϋποθέσεις για σταθερές οικονομικές αποδόσεις εντός του τρέχοντος έτους. Το πιο σημαντικό ίσως είναι ότι, οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις ανακτούν πρόσβαση σε δανεικά κεφάλαια καθιστώντας εφικτή την περαιτέρω ανάπτυξή τους.
«Το 2014 θα είναι μια χρονιά ορόσημο για τον ξενοδοχειακό κλάδο της Ελλάδας καθώς οι επίσημες προβλέψεις (Υπουργείο Τουρισμού, ΣΕΤΕ κ.α.) κάνουν λόγο για σημαντική αύξηση των επισκεπτών στη χώρα μας, φθάνοντας τα 18 εκατ. τουρίστες. Το αυξημένο ποσοστό των αφίξεων, θα συμβάλει σημαντικά στην ενίσχυση των εσόδων των ελληνικών ξενοδοχείων, τα οποία είχαν υποστεί σημαντική οικονομική ζημία τα τελευταία χρόνια με αποτέλεσμα βασικές μονάδες, τόσο στο κέντρο των Αθηνών όσο και στην περιφέρεια, να έχουν αναστείλει τη λειτουργία τους ως αποτέλεσμα της οικονομικής κρίσης» σχολιάζει ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΥ Ελλάδος κ. Παναγιώτης Παπάζογλου. 
«Δειλά-δειλά αλλά σταθερά, από το 2013, ο ξενοδοχειακός κλάδος στη χώρα μας, ανακάμπτει, εμφανίζοντας αυξημένο επενδυτικό ενδιαφέρον με αιχμή του δόρατος, την ιδιωτικοποίηση του Αστέρα Βουλιαγμένης, από κοινοπραξία ελλήνων και ξένων επιχειρηματιών, αλλά και αρκετών «Ξενία» ανά την χώρα. Όπως όλοι γνωρίζουμε ο τομέας του τουρισμού αποτελεί βασικό πυλώνα της ελληνικής οικονομίας. Το ζητούμενο λοιπόν πρέπει να είναι η ενίσχυση και τόνωση του επιχειρηματικού κλίματος στον τουρισμό, μέσα από ένα νέο και ευέλικτο επενδυτικό πλαίσιο για την προσέλκυση επιχειρηματιών καθώς και από τη στοχευμένη επέκταση της τουριστικής περιόδου στην Ελλάδα» καταλήγει ο κ. Παπάζογλου.
Κινητικότητα στις κεφαλαιαγορές
Καθώς τα τελευταία πέντε χρόνια σημειώθηκε όχι μόνο περιορισμένη ανάπτυξη νέων ξενοδοχείων αλλά δεν πραγματοποιήθηκαν και εξαγορές,  οι επενδυτές σε παγκόσμιο επίπεδο έχουν επικεντρώσει  το ενδιαφέρον τους αλλά και τα κεφάλαια τους σε νέες επενδυτικές ευκαιρίες, προκαλώντας αυξημένη δραστηριότητα στις αγορές κεφαλαίου
καθώς και αυξημένες διασυνοριακές ροές κεφαλαίων. Οι Ασιάτες επενδυτές, αναζητώντας υψηλής ποιότητας επενδύσεις σε σταθερές αγορές, κυριάρχησαν στις παγκόσμιες ξενοδοχειακές συναλλαγές το 2013 και φαίνεται ότι το 2014 θα επαναλάβουν αυτό το υψηλό επίπεδο της δραστηριότητάς τους. Συνδυαστικά, οι επενδυτές από την Κίνα και την Σιγκαπούρη αναμένεται ότι θα αντιπροσωπεύουν πάνω από το 60% των κεφαλαίων που θα επενδυθούν στον ξενοδοχειακό κλάδο εκτός Ασίας.
Αναπτυξιακές ευκαιρίες
Μεταξύ των επιχειρηματικών ευκαιριών, οι ξένοι επενδυτές προσανατολίζονται στην κάλυψη της τρέχουσας και της προβλεπόμενης ζήτησης σε τομείς όπως ξενοδοχεία επιλεγμένων υπηρεσιών (select services), θέρετρα all inclusive, και «εναλλακτικά» ξενοδοχειακά προϊόντα όπως οι ξενώνες, οι ενοικιαζόμενες βίλλες κ.α.
Και, ενώ η αναπτυξιακή δραστηριότητα αυξάνεται σε πολλές αγορές σε όλο τον κόσμο, ιδιαίτερα σε πόλεις-πύλες, κύριοι ωφελημένοι από την αυξημένη πρόσβαση σε δανειακά και μετοχικά κεφάλαια είναι όσοι δραστηριοποιούνται στην Ασία και την Αφρική. Στην Αφρική, την Γκάνα, τη Νιγηρία και τις ακτές της Τανζανίας, παράλληλα με τη Νότια Αφρική παρατηρείται σημαντική ξενοδοχειακή ανάπτυξη. Ωστόσο, τόσο οι επενδυτές όσο και οι εταιρείες που διαχειρίζονται ξενοδοχεία δείχνουν αυξημένη εμπιστοσύνη, ενώ μακροχρόνιοι κίνδυνοι που συνδέονται κυρίως με τα εκτεταμένα προβλήματα ενέργειας και υποδομών των μεταφορών εξακολουθούν να μετριάζουν το ενδιαφέρον τους για την περιοχή.
Το προφίλ των νέων πελατών των ξενοδοχείων
Η ταξιδιωτική δαπάνη δύο μόνο ομάδων της γενιάς των millennials και των Κινέζων ταξιδιωτών, θα αποτελέσει την κινητήρια δύναμη για τις υψηλές επιδόσεις του κλάδου της φιλοξενίας παγκοσμίως για αρκετά ακόμη χρόνια.
Η επιρροή των millennials στη δαπάνη για επαγγελματικά ταξίδια – σήμερα αποτελούν το ένα τρίτο της αγοράς ενώ αναμένεται να είναι το ήμισυ της αγοράς μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια – ωθεί τους  ξενοδόχους να τροποποιήσουν τις υπηρεσίες και τις ανέσεις που προσφέρουν για να ανταποκριθούν στην επιθυμία τους για την πραγματική αξία (money for value), καινοτομία (κρατήσεις μέσω smartphones, tablets και fee-based προγράμματα πιστότητας), αμεσότητα , ευκολία και κινητικότητα.
Ωστόσο, οι Κινέζοι τουρίστες ενδέχεται να ξεπεράσουν σε δαπάνες, τους millennials. Σύμφωνα με το Διεθνή Οργανισμό Τουρισμού των Ηνωμένων Εθνών, (UNWTO), το 2012, οι Κινέζοι τουρίστες ξεπέρασαν τους Αμερικανούς και τους Γερμανούς στην τουριστική δαπάνη, καταναλώνοντας περισσότερα από 100 δισ. $ σε τουριστικές υπηρεσίες. Αξίζει να σημειωθεί ότι, οι Κινέζοι τουρίστες αποτελούν το ταχύτερα αναπτυσσόμενο τμήμα της αγοράς. Ως εκ τούτου, όλο και περισσότερα ξενοδοχεία προσφέρουν ανέσεις στο δωμάτιο στοχευμένες στα γούστα Κινέζων επισκεπτών, όπως π.χ.παντόφλες, Κινέζικο τσάι, εφημερίδες και τηλεόραση στην Κινεζική γλώσσα, καθώς και περισσότερο κινέζικο φαγητό στο μενού των εστιατορίων κ.α.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου