Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Δευτέρα, 10 Μαρτίου 2014

Κρατήσεις on line: Ολοένα και περισσότεροι Γερμανοί προτιμούν το διαδίκτυο...

Ενδιαφέρουσες τάσεις καταγράφονται στην ηλεκτρονική αγορά κρατήσεων της γερμανικής τουριστικής αγοράς, με βασικό συμπέρασμα οτι ολοένα και περισσότεροι Γερμανοί χρησιμοποιούν το internet για την επιλογή προορισμού και για κρατήσεις, αεροπορικών εισιτηρίων και καταλύματος διανομής. Σύμφωνα με…


…έρευνα της PhoCusWright, η on line αγορά της Γερμανία εμφάνισε αύξηση πάνω από 10% (10,3%) το 2013, ξεπερνώντας τα 22 εκατ. ευρώ σε πωλήσεις, ενώ το 2012, η αντίστοιχη αύξηση ήταν περίπου 9%. Για το 2014 προβλέπεται περαιτέρω αύξηση 9%.
Το ποσοστό των Γερμανών που κλείνουν τις κρατήσεις ηλεκτρονικά, συμπεριλαμβανομένων των sites των tour operators φθάνει πια το 37% με τα Γραφεία ηλεκτρονικών κρατήσεων να έχουν το μεγαλύτερο μερίδιο της συγκεκριμένης αγοράς με 43,1%. Οι αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους έχουν ένα μερίδιο της τάξης 9,1% με αύξηση 5,5% και τα καταλύματα (κράτηση απευθείας στα site τους), μερίδιο 6% και αύξηση 6,1%.
Μέσω των sites των tour operators γίνεται το 6,8% των κρατήσεων, με αύξηση 8,3% πέρυσι.
Οι Γερμανοί που κάνουν κρατήσεις ηλεκτρονικά και χρησιμοποιούν PC ή laptop φθάνουν το 77%, ποσοστό που παραμένει σταθερό. Αύξηση σε 11% από 9% το 2012 κατέγραψαν οι κρατήσεις με κινητό και σε 10% από 8% το 2012, κατέγραψαν οι κρατήσεις μέσω tablet.
Οι περισσότεροι προτιμούν εταιρείες και επιχειρήσεις που ήδη γνωρίζουν και έχουν εμπειρία από αυτές, με βασικά κριτήρια, την αξιοπιστία και την εμπειρία καλών υπηρεσιών, τις προσφορές καλών τιμών και καλής σχέσης αξίας προς τιμή και τέλος την ευκολία πραγματοποίησης της συναλλαγής.

Για να προτιμήσουν νέες εταιρείες και επιχειρήσεις, βασίζονται πρωτίστως στις συστάσεις φίλων και συγγενών, στοχευμένες προσφορές και τέλος, θετικά δημοσιεύματα και αναφορές στα media.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου