Δεν τους είδαμε και πολύ ενθουσιασμένους, όσους μιλήσαμε για το ενδιαφέρον που εκδηλώθηκε για τα περιφερειακά αεροδρόμια, μολονότι στα σχήματα που ενδιαφέρθηκαν, περιλαμβάνονται και ορισμένα πολύ “δυνατά”. Και σίγουρα δεν συμμερίζονταν τα περί επενδυτικού “πυρετού”. Ωστόσο, κρατάμε...
...τη θετική πλευρά του θέματος και ευελπιστούμε ότι θα προκύψουν καλές, αξιόπιστες και συμφέρουσες προτάσεις και ότι η εξέλιξη της διαδικασίας θα οδηγήσει σε εποικοδομητικά αποτελέσματα.
Η διάρκεια παραχωρήσεων αναμένεται να είναι τουλάχιστον 30 με 35 έτη για να υπάρξουν ανταγωνιστικές χρεώσεις, ενώ οι ανάδοχοι αναλαμβάνουν την υποχρέωση να πραγματοποιήσουν επενδύσεις στις υποδομές.
Οι συμβάσεις προβλέπουν εκτός από εφάπαξ αντίτιμο και ποσοστά επί των εσόδων των αεροδρομίων.
Αναλυτικά τα έντεκα ενδιαφερόμενα σχήματα:
- Aeroports De La Cote d'Azur (διαχειρίζεται το αεροδρόμιο της Νίκαιας στη Γαλλία)
- Agrokor Novaport Development
- Engelinvest Israel Ltd.
- Global Liman Isletmeleti (66.66%) -Flughafen München (33.34%)
- Zurich Airport (63%) - J&P Avax (37%)
- Athens International Airport
- Fraport – Copelouzos (λειτουργεί 13 συνολικά αεροδρόμια)
- ΤAV (διαχειρίζεται αεροδρόμια στην Τουρκία)
- Vinci - Ellaktor
- Corporacion America – Metka (διαχειρίζεται συνολικά 49 αεροδρόμια)
- Advent
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου