Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Τρίτη 8 Νοεμβρίου 2011

WTM 2011: Από ενοικιάσεις κήπων για camping στους Ολυμπιακούς μέχρι την "αποενοχοποιημένη" πολυτέλεια των Ευρωπαίων!


Σε μία έκθεση με χιλιάδες εκθέτες από κάθε γωνιά του κόσμου και με δεκάδες χιλιάδες επισκέπτες η ροή των πληροφοριών είναι πραγματικά απίστευτή και σε όγκο και σε φάσμα ενδιαφερόντων. Θα κάνουμε αρκετές αναφορές σταχυολογώντας όσα βρίσκουμε πλέον ενδιαφέροντα από αυτά που...

...μας στέλνουν οι συνεργάτες μας (είπαμε, φανεροί και κρυφοί) για να μην κουράζουμε τον κόσμο που μας παρακολουθεί.
Οποια ανάρτηση αφορά στην έκθεση θα έχει το λογότυπο στην αρχή και την επωνυμία της στον τίτλο για να τις βρίσκετε και πιο εύκολα.
Ξεκινάμε με τα οκτώ βασικά συμπεράσματα, ανά γεωγραφική ενότητα όπως προκύπτουν από τη μεγάλη ετήσια έρευνα του Euromonitor International:
  1. Αμερική και mystery trips: Κυρίαρχη τάση για ταξίδια “μυστηρίου και περιπέτειας”. Οι Αμερικανοί, κυρίως εκείνοι της Βορείου Αμερικής, προσελκύονται και αναζητούν προορισμούς, ακόμα και παραδοσιακούς και καθιερωμένους, που να τους προσφέρουν την ικανοποίηση του “απρόβλεπτου” και της “ανακάλυψης”. 
  2. Μ. Βρετανία, ενοικιάσεις κήπων: Στον ρυθμό των Ολυμπιακών Αγώνων, με ένα τεράστιο πρόγραμμα προσφοράς για κρατήσεις διακοπών και... ενοικίαση κήπων για camping επισκεπτών και θεατών κατά τη διάρκεια των Αγώνων!
  3. Ευρώπη, απενεχοποιημένη πολυτέλεια: Στην Ευρώπη, οι διακοπές πολυτελείας αναβαπτίζονται μέσα από την αίσθηση του επισκέπτη οτι προσφέρει στην τοπική κοινωνία και οικονομία, είτε προτατεύοντας το περιβάλλον, είτε ερχόμενος σε επαφή με τον τοπικό πληθυσμό. “Ηθικό και αυθεντικό” το μήνυμα...
  4. Τεχνολογία και on line travel, γίνεται “παιχνίδι”: Κυρίαρχη τάση μεταξύ πολλών μεγάλων επιχειρήσεων και προορισμών να εντάσσουν “παιχνίδια” και εφαρμογές αναψυχής για να κεντρίσουν το ενδιαφέρον των καταναλωτών και επισκεπτών.
  5. Μέση Ανατολή, rebranding: Τυνησία και Αιγυπτος επανέρχονται δυναμικά στις αγορές με μεγάλες προσδοκίες, Λιβύη, Συρία και Μπαχρέιν, ακόμα αναζητούν κατεύθυνση.
  6. Αφρική, κινητή τηλεφωνία: Η έκρηξη επέκτασης τη κινητής τηλεφωνίας στην Αφρική ωθεί και σε σημαντική τουριστική ανάπτυξη.
  7. Global Village, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης: η χρήση και αξιοποίηση των social media επιτρέπει σε επιχειρήσεις και προορισμούς αμεσότερη επικοινωνία με τους πελάτες και επισκέπτες τους. Ειδικά για τα ξενοδοχεία, οι εφαρμογές αυτές αποδεικνύονται πολύ σημαντικές.
  8. Ασία, όλα είναι... Κίνα: Η εκρηκτική ανάπτυξη του Κινεζικού εξερχόμενου τουρισμού και τα δημογραφικά στοιχεία έχουν πυροδοτήσει έναν ξέφερενο ανταγωνισμό προετοιμασίας για τους Κινέζους. Αν και όταν έρθουν...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου