Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Πέμπτη 20 Σεπτεμβρίου 2012

Μύκονος: Είχε και σχέδιο, εκτός από το όνομα...


Ικανοποίηση - τηρουμένων, βέβαια, των αναλογιών των γενικότερων οικονομικών συθηκών - επικρατεί γενικώς στον τουριστικό κόσμο της Μυκόνου, καθώς παρά τις δυσμενείς προβλέψεις που επικρατούσαν μέχρι και τον Ιούνιο, τα τελευταία στοιχεία δείχνουν ότι ο προορισμός, όχι απλώς άντεξε στη δυσχερή συγκυρία...

...κατάφερε να περιλαμβάνεται μεταξύ των προορισμών με τα μεγαλύτερα ποσοστά αύξησης αφίξεων στην καρδιά της περιόδου, ακόμα και από την καταρρέουσα σχεδόν παντού αλλού, εσωτερική αγορά.
Τον Ιούλιο και τον Αύγουστο έφθασαν 67.660 και 74.729 επισκέπτες από Ελλάδα και εξωτερικό σημειώνοντας αυξήσεις κατά 5,4% και 11,25% αντίστοιχα από τους ίδιους μήνες του 2011.
Σημαντικό επίσης είναι ότι αύξηση κατά 1,6% και 6,7% είχαν και οι αφίξεις εσωτερικού ενώ οι αντίστοιχες από το εξωτερικό ήταν 8,1% και 13,75%.
Η Μύκονος απλώς έκανε πράξη το λογικό στοιχειώδες, με την εκπόνηση, πέρυσι, ενός επαγγελματικά σχεδιασμένου στρατηγικού πλάνου προβολής και marketing - με ενέργειες και δράσεις πέραν της “πανάρχαιας” λογικής ορισμένων προορισμών και φορέων τοπικής αυτοδιοίκησης του στυλ “πάμε μπουλούκι έκθεση, μοιράζουμε φυλλάδιο, τσιμπάμε μεζέ "visitgreece", κάνουμε ψώνια, φεύγουμε” - το οποίο και υλοποιήθηκε κατά γράμμα, παρά τα πάσης φύσεως προσκόμματα που προέκυπταν από διαφόρους δημόσιους λειτουργούς.
Διότι τέτοιες εποχές, καλό και όμορφο το brand name, αλλά αν δεν υποστηρίζεται συστηματικά και στοχευμένα,”όμορφα καίγεται” και αυτό.   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου