Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Τρίτη, 18 Σεπτεμβρίου 2012

Οδηγοί Ταξί: "Δώστε μας τα εφόδια να βελτιωθούμε"!


Ακούνε τα εξ’ αμάξης και συχνά δικαίως, αλλά όπως και σε κάθε κλάδο έτσι και στους οδηγούς Ταξί, υπάρχουν πολλά υγιή στοιχεία και άνθρωποι που θέλουν να κάνουν τη δουλειά τους με τον καλύτερο τρόπο, βελτιώνοντας εαυτούς και τις υπηρεσίες που προσφέρουν. Καλώς ή κακώς δε...

...οι οδηγοί ταξί είναι από τους “κρίκους” της τουριστικής αλυσίδας που διαμορφώνουν τις πρώτες ή και τις τελευταίες εντυπώσεις των ξένων επισκεπτών - και μάλιστα των πιο “ποιοτικών” κατηγοριών - και γενικά από τους εργαζόμενους που έρχονται σε άμεση επαφή με αυτούς.
Για αυτό και κάθε περιστατικό απρεπούς ή έκνομης συμπεριφοράς από οδηγό ταξί προς ξένο επισκέπτη προκαλεί ζημιά αναλογικά πολύ μεγαλύτερη της πράξης αυτή καθεαυτής. Αυτός είναι και ένας από τους λόγους που κανείς στον τουριστικό κόσμο, δεν πρόκειται να ξεχάσει τις εικόνες των περυσινών κινητοποιήσεων, με τους αποκλεισμούς των λιμανιών και των αεροδρομίων, όπως και κανείς από τους χιλιάδες τουρίστες που έσερναν τις βαλίτσες τους ή τις κουβάλαγαν στην πλάτη για εκατοντάδες μέτρα, δεν θα ξεχάσει ποτέ, τι βίωσε στην Ελλάδα.
Αυτό που μάθαμε από τη χθεσινή συνάντηση της Ο. Κεφαλογιάννη με τον πρόεδρο Γ. Μπάτσο και τον Γενικό Γραμματέα Δ. Κυριάκη του Σωματείου Οδηγών Ταξί της Αττικής, είναι ότι, από την πλευρά του επιτελείου της υπουργού - προφανώς και της ίδιας - σχηματίστηκαν πολύ καλές εντυπώσεις.
Τόσο σε επίπεδο προθέσεων των οδηγών να βελτιώσουν την παρουσία τους και τις υπηρεσίες που προσφέρουν, όσο και σε επίπεδο αιτημάτων προς την πλευρά του κράτους.
Το ζήτημα της επιμόρφωσης των οδηγών ταξί και η παροχή της δυνατότητας εκμάθησης ξένων γλωσσών, αλλά και η θέσπιση αυστηρών κανόνων ως προς την υποδοχή και εξυπηρέτηση των επισκεπτών, ειδικά στις περιοχές με αυξημένη τουριστική κίνηση, είναι ένα από τα θέματα κεφαλαιώδους σημασίας για την καθημερινότητα του ελληνικού τουρισμού.
Και τελικά, εκεί, στην καθημερινότητα του επισκέπτη δίνεται και πρέπει να δίνεται η μεγάλη μάχη.
Η συγκυρία να βρίσκονται ορισμένα “φωτισμένα” μυαλά σε συνδικαλιστικούς φορείς σε τέτοιες περιόδους, δεν πρέπει να μείνει αναξιοποίητη. Και όταν ένας κλάδος εργαζομένων ζητάει βοήθεια και εφόδια προκειμένου να αυτοβελτιωθεί, πρέπει να ενθαρρυνθεί και να υποστηριχθεί στην προσπάθεια αυτή.
Για να δούμε.  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου