Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Τετάρτη, 26 Σεπτεμβρίου 2012

Εορτασμός Παγκόσμιας Ημέρας Τουρισμού: Τουλάχιστον, αυτήν τη φορά κάτι καλό θα μείνει...


Ομολογουμένως, διαχρονικά, δεν έχουμε καθόλου καλή εικόνα και εντύπωση από τους “εορτασμούς” της Παγκόσμιας Ημέρας Τουρισμού στη χώρα μας και ειδικά για ορισμένες περιπτώσεις, παλαιότερα, που κυριολεκτικά πετάχτηκαν λεφτά σε ανούσιες και άστοχες “υπερπαραγωγές”. Από κεκτημένη ταχύτητα, είμαστε ελαφρώς επιφυλακτικοί για την αυριανή εκδήλωση στο...

...Μουσείο της Ακρόπολης, αλλά διακρίνουμε δύο-τρία στοιχεία που έχουν ενδιαφέρον και τη διαφοροποιούν από τα προηγούμενα.
Πρώτον, ο τρόπος διοργάνωσης και διαδραστικής σκηνοθεσίας της εκδήλωσης - Το Χαμόγελο της Τζοκόντα του Μάνου Χατζηδάκι από την Ορχήστρα Χρωμάτων - που αναδεικνύει και αξιοποιεί με τον καλύτερο τρόπο τους χώρους του Μουσείου και φυσικά τη μοναδική του τοποθεσία με θέα τον Ιερό Βράχο και την "καρδιά" της Αθήνας.
Δεύτερον, ότι αυτό το μουσικό δρώμενο θα κινηματογραφηθεί με σκοπό την παραγωγή σχετικού οπτικοακουστικού υλικού, με τελική επεξεργασία από πέντε διευθυντές φωτογραφίας και οπερατέρ που θα αποτυπώσουν διαφορετικές όψεις της βραδιάς.
Ο βραβευμένος σκηνοθέτης Γιώργος Ζώης, θα δώσει μια νέα εικόνα για τη ζωντανή πόλη της Αθήνας. Με εικαστικό βλέμμα θα αποτυπώσει το μουσικό έργο με λεπτομέρειες τόσο της σύγχρονης Αθήνας όσο και της πολιτιστικής μας κληρονομιάς και των αρχαιολογικών
θησαυρών του Μουσείου.
Και τρίτον, όλο αυτό το υλικό δεν θα χαθεί στο “χρονοντούλαπο” της τουριστικής ιστορίας, αφήνοντας μόνον οφειλές προς διάφορες κατευθύνσεις, αλλά θα αξιοποιηθεί και θα προστεθεί στο υλικό προβολής του ελληνικού τουρισμού.
Η Aegean, μάλιστα, ανέλαβε την πρωτοβουλία της παραγωγής του  video - αποσπάσματος της βραδιάς, το οποίο θα διοχετευθεί στο διαδίκτυο (μέσα κοινωνικής δικτύωσης), σε Μέσα Ενημέρωσης στο εξωτερικό αλλά και στα Μέσα Επικοινωνίας της εταιρείας.
Θεωρούμε δεδομένο βέβαια, ότι όταν ετοιμαστεί, θα παραδοθεί και στους ξένους προσκεκλημένους και θα σταλεί και στα Γραφεία Εξωτερικού και άλλους αποδέκτες στο εξωτερικό.
Αυτή η διάσταση, ότι “κάτι” θα μείνει από αυτήν την ιστορία και θα αξιοποιηθεί και στη συνέχεια, είναι πράγματι μία αφορμή... “εορτασμού”. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου