Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Τρίτη 25 Σεπτεμβρίου 2012

Έρευνα IPK-ITB: Αναζητώντας τους... "πιστούς" πελάτες των προορισμών


Το θέμα “ποιές χώρες-προορισμούς επισκέπτονται επαναλαμβανόμενα οι Ρώσοι, οι Γερμανοί και οι Βρετανοί” δεν χρειάζεται και πολλή ανάλυση, “μιλάει” από μόνο του για τη σημασία και το ενδιαφέρον που έχει. Πόσω μάλλον όταν είναι το αντικείμενο έρευνας που διενεργείται από...
 
...το IPK International για λογαριασμό της ITB, της έκθεσης του Βερολίνου.
Σύμφωνα με τα πλέον πρόσφατα ευρήματα, η Τουρκία είναι ο δημοφιλέστερος προορισμός για τους Ρώσους - 3,4 εκατ. Ρώσοι ταξίδεψαν στη γείτονα το 2011 - αλλά από αυτούς, σχεδόν ένας στους δύο, ποσοστό 48% την επισκέφθηκαν για πρώτη φορά, ενώ μόλις το 14%, ταξίδευε εκεί για παραπάνω από τέταρτη φορά. Το 37% είχε ταξιδέψει στην Τουρκία για δεύτερη ή τρίτη φορά.
Η έρευνα εξετάζει πόσο συχνά ταξιδεύουν σε έναν προορισμό οι πολίτες αυτών των τριών αγορών, χωρίς να υπολογίζονται τα ταξίδια σε φίλους και συγγενείς (VFR). Για τον σκοπό της έρευνας, οι ταξιδώτες σε έναν προορισμό κατατάσσονται σε τρεις κατηγορίες, newcomers (πρώτη φορά), explorers ( επισκέπτες για πρώτη ή δεύτερη φορά) και regular guests (τους “επαναλαμβανόμενους”, όπως τους λέμε στην λαϊκή τουριστική εδώ, δηλαδή όσοι επισκέπτονται έναν προορισμό για τέταρτη φορά και πάνω).
Σε αντίθεση με τους Ρώσους, πολλοί περισσότεροι Γερμανοί επισκέπτονται ως “τακτικοί πελάτες” την Τουρκία, καθώς το ποσοστό των τεσσάρων επισκέψεων και άνω, φθάνει στο 41% ή 1,5 εκατ. από τους περίπου 3,8 εκατ. που την επισκέφθηκαν πέρυσι.
Όσο για τους Βρετανούς, τα στοιχεία είναι πιο ισορροπημένα: από τα 2,2% εκατ. ταξιδιών των Βρετανών στην Τουρκία, το 31% ήταν από... πρωτοεμφανιζόμενους και το 32% από επαναλαμβανόμενους. Η μέση κατηγορία αντιπροσωπεύει το 38% των επισκέψεων.
Περισσότερα στοιχεία δίνονται μόνον για τη Γερμανία, που αναφέρεται ότι η Ολλανδία είναι μακράν ο προσφιλής τους προορισμός επαναλαμβανόμενα με ποσοστό 63%, ακολουθούμενη από την Αυστρία και την Ιταλία.
Άλλα στοιχεία και κάτι για Ελλάδα δεν βρήκαμε στη συνοπτική αναφορά της ITB, η οποία θα δίνει ανά τακτά χρονικά διαστήματα νέες αναφορές και θα παρουσιάσει τα πλήρη στοιχεία της έρευνας κατά τη διάρκεια της έκθεσης τον Μάρτιο του 2013.
  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου