Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Παρασκευή 28 Σεπτεμβρίου 2012

Χαλκιδική: Εφόρμηση στην Ευρώπη με Green αιχμή...


Ο Οργανισμός Τουριστικής Προβολής και Μάρκετινγκ Χαλκιδικής πρωτοπορεί για την ανάδειξη της περιοχής σε πράσινο προορισμό και καινοτομεί σε μία εκστρατεία που θα περιοδεύσει σε συνολικά επτά χώρες αναδεικνύοντας το πλούσιο πράσινο προφίλ της Χαλκιδικής:...
 
...με 35 βραβευμένες Γαλάζιες Σημαίες, 11 περιοχές NATURA, την χερσόνησος του Άθως (UNESCO World Heritage Site), 15 Green Key πιστοποιημένα ξενοδοχεία, και πολλές δραστηριότητες και ειδικές μορφές τουρισμού με άξονα την βιώσιμη ανάπτυξη και τον σεβασμό του περιβάλλοντος.
Η καινοτομία του Οργανισμού να προβάλλει το πράσινο προφίλ του προορισμού είναι μία σημαντική πρωτοβουλία στην κατεύθυνση ανάπτυξης πολυδιάστατων μορφών τουρισμού που θα προσελκύσουν τον ολοένα και αυξανόμενο αριθμό «πράσινων» ευαισθητοποιημένων τουριστών της κεντρικής και Βόρειας Ευρώπης. 
Η Ελένη Ανδρεάδη θα εκπροσωπήσει το SANI Resort (*που φέρει Green Key eco-label σε όλα τα ξενοδοχεία του), παρουσιάζοντας στο 1ο Πράσινο Συνέδριο της Στοκχόλμης, στις 22 Νοεμβρίου, την πολυδιάστατη αυτή ανερχόμενη αγορά και τις επενδύσεις του SANI Resort στον τομέα της πράσινης βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης.
Στοκχόλμη
Η Χαλκιδική επίσης θα έχει ένα πλούσιο πολυσέλιδο αφιέρωμα στην πρώτη έκδοση για τον πράσινο τουρισμό της Ελλάδας “Green Tourism in Greece”, θα είναι ένας από τους επίσημους Χορηγούς του Πράσινου Συνεδρίου της Στοκχόλμης, όπως επίσης και στις προωθητικές ενέργειες στο εμπορικό κέντρο Gallerian της Στοκχόλμης, ενώ στη συνέχεια η καμπάνια θα «μεταφερθεί» στις μεγάλες διεθνείς εκθέσεις τουρισμού της World Travel Market Αγγλίας, της ΜΑΤΚΑ Φινλανδίας, της REISELIVSMESSEN Νορβηγίας, της FERIE FOR ALLE Δανίας, της ITB Berlin Γερμανίας για να ολοκληρωθεί τον Απρίλιο του 2013 με παρουσίαση στην Πράσινη Πρωτεύουσα της Ευρώπης, Ναντ Γαλλίας.
Από την τουριστική βιομηχανία της Σκανδιναβίας, ηχηρά ονόματα που στηρίζουν την καμπάνια για τον ελληνικό «πράσινο» τουρισμό, είναι η SAS - Scandinavian Airlines ως επίσημος και αποκλειστικός Χορηγός για τον κλάδο των αεροπορικών εταιριών και οι Apollo Kuoni και TUI Fritidsresor ως επίσημοι Χορηγοί - Υποστηρικτές tour operators.
Στην εκστρατεία συμμετέχουν, μεταξύ άλλων Green Key ξενοδοχείων, τα Sani Resort, Aldemar Hotels & Spa, Grande Bretagne, Electra Palace Athens, και μεγάλος αριθμός ξενοδοχείων από την Κρήτη, ενώ παράλληλα συμμετέχουν όλες οι Blue Flag μαρίνες της Ελλάδας.   
Υπενθυμίζεται ότι εθνικός διαχειριστής των προγραμμάτων Green Key και Γαλάζιων Σημαίων είναι η Ελληνική Εταιρία Προστασίας της Φύσης, ενώ οργανωτής της καμπάνιας είναι η εταιρεία North Events, που δραστηριοποιείται συστηματικά και έντονα την τελευταία τριετία στις σκανδιναβικές αγορές, προβάλλοντας ελληνικούς προορισμούς και τουριστικές επιχειρήσεις, συντονίζοντας καμπάνιες και επικοινωνιακές ενέργειες με στόχο την ενίσχυση της ελληνικής παρουσίας και την αύξηση πωλήσεων στις παραπάνω αγορές.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου