Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Τετάρτη, 19 Σεπτεμβρίου 2012

ΕΟΤ: Οριστικές αποφάσεις για Προβολή και Γραφεία Εξωτερικού


Επαναπροσδιόρισε τη σημασία αλλά και την χρονική διάρκεια της λαϊκής έκφρασης “αρμένικη επίσκεψη” η υπουργός Όλγα χθες, συμπληρώνοντας σχεδόν δεκάωρο στον ΕΟΤ. Μπήκε πρωί και έφυγε αργά το απόγευμα. και όπως μαθαίνουμε, κατά τη διάρκεια όλων αυτών των ωρών...

...μεταξύ συσκέψεων και συναντήσεων, οριστικοποιήθηκαν αρκετές αποφάσεις για σειρά θεμάτων του Οργανισμού και του τουρισμού, βεβαίως.
Σύμφωνα με πληροφορίες μας και να για να μείνουμε στα πιο φλέγοντα αυτή τη στιγμή θέματα, ελήφθησαν αποφάσεις για το θέμα της προβολής και της διαφήμισης, για τη λειτουργία και στελέχωση των Γραφείων Εξωτερικού αλλά και για την εσωτερική αναδιοργάνωση του ΕΟΤ και των υπηρεσιών του.
Μένοντας στα δύο πρώτα, αυτό που μαθαίνουμε για το θέμα της Προβολής είναι ότι αυτή τη στιγμή, λόγω και των εξελίξεων στα εθνικά θέματα υπό την έννοια των διαπραγματεύσεων για τα νέα μέτρα αλλά και με τον κρατικό προυπολογισμό ακόμα “ανοικτό” ως προς τα βασικά και επιμέρους μεγέθη του, οι συνθήκες δεν επιτρέπουν την “ασφαλή” και “αποτελεσματική” διενέργεια κεντρικού διαγωνισμού για τη νέα διαφημιστική εκστρατεία. Διαδικασία, όμως, που παραμένει πρώτη προτεραιότητα και θα τρέξει αμέσως μόλις προκύψουν τα αναγκαία δεδομένα.
Ωστόσο, πρόθεση της πολιτικής ηγεσίας είναι να προχωρήσει τάχιστα σε στρατηγικό σχεδιασμό Επικοινωνίας του Ελληνικού Τουρισμού και εκπόνηση σχετικού σχεδίου για on line και off line προβολή για τη διετία 2013-2014 και σύμφωνα με απόφαση του ΕΟΤ που εγκρίθηκε από το διοικητικό συμβούλιο, το αμέσως επόμενο διάστημα θα υπάρχει συγκεκριμένη εξέλιξη ως προς το θέμα αυτό.
Στο μεταξύ, η νέα διοίκηση του ΕΟΤ, με τις κατευθύνσεις του νέου γ.γ. Νίκου Καραχάλιου, σχεδιάζει και δρομολογεί, ήδη, παρεμβάσεις και πρωτοβουλίες για το επόμενο τρίμηνο, αρχής γενομένης από τα πιο "εύκολα" και βασικά, όπως την αισθητή αναβάθμιση του site visitgreece και σημαντική βελτίωση της λειτουργικότητάς του, με τροποποιήσεις στο interface, ανανέωση του οπτικοακουστικού υλικού και περισσότερες επιλογές για τον επισκέπτη.
Για το άλλο θέμα, των Γραφείων Εξωτερικού, επιβεβαιώνονται βασικά οι πληροφορίες που σας μεταφέραμε προ ημερών και εντός των επομένων ημερών θα δημοσιοποιηθεί η επαναπροκήρυξη των θέσεων των Προισταμένων για τα περισσότερα Γραφεία. Στη νέα πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος θα ενσωματωθούν και ορισμένες αλλαγές στον “χάρτη” των Γραφείων Εξωτερικού.
Αυτά προς το παρόν... 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου