Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Τρίτη 4 Σεπτεμβρίου 2012

Οι "σύγχρονες μέθοδοι μάρκετινγκ" και το "ισχυρό brand name"...


Αναψηλαφώντας και διαβάζοντας ώρες ολόκληρες τις πάσης φύσεως αποφάσεις και κάθε λογής επίσημων κειμένων από όλη την Ελλάδα, είναι στιγμές που πέφτουμε σε εκπληκτικής σύλληψης φράσεις και διατυπώσεις. «Πιστεύουμε ότι η προβολή θα πρέπει να στηριχθεί...

...σε σύγχρονες μεθόδους μάρκετινγκ και διαφήμισης, με τις οποίες θα πραγματοποιηθούν στοχευμένες ενέργειες ώστε να προβληθούν οι δυνατότητες και τα πλεονεκτήματα του τόπου μας για να τον επισκεφθούν και να τον απολαύσουν περισσότεροι τουρίστες και εκδρομείς», διαβάζουμε (οι υπογραμμίσεις δικές μας) σε εισήγηση προς Επιτροπή Τουρισμού, Πολιτισμού και Αθλητισμού.νησιωτικής Περιφέρειας, σχετικά με προτάσεις προβολής νησιού.
«Μπράβο» σκεφτήκαμε, καλά το πάνε.
«Ως επιθυμητό αποτέλεσμα όλων των παραπάνω, είναι η δημιουργία ενός
ισχυρού Brand Name στην Ελλάδα και στο Εξωτερικό που θα διατηρήσουν (το νησί) στις πρώτες θέσεις της λίστας των τουριστικών προορισμών της Ελλάδος αλλά και να την καταστήσει ακόμα και άξιο ανταγωνιστή διεθνών τουριστικών
προορισμών».
«Ουάου» ξανασκεφτήκαμε, "εδώ κάτι γίνεται...".
Αλλά, φευ!
Και σε τι ενέργειες που ενέκριναν, αφορούσαν αυτά τα "όλα τα παραπάνω", μεταξύ άλλων;
Να τυπωθεί/ αναρτηθεί το λογότυπο και το slogan του νησιού:
·         Στις... φανέλες των ποδοσφαιριστών της τοπικής ομάδας Β’ κατηγορίας,
·         στο τοπικό γήπεδο και σε κεντρικά σημεία της πόλης (του ίδιου του προορισμού, εννοείται) και
·         στα... ΚΤΕΛ του νησιού!
Οκ παιδιά, παραδινόμαστε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου