Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Τρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2012

Ρωσία: Αλλάζουν οι καταναλωτικές συνήθειες των Ρώσων ως προς τις κρατήσεις!


- Εγκαταλείπουν το last minute, σημαντική αύξηση των μεμονωμένων...

Αξιοσημείωτες μεταβολές στις τάσεις και στις καταναλωτικές συμπεριφορές των Ρώσων ως προς τα ταξίδια διακοπών τους καταγράφουν τα πρώτα συγκεντρωτικά στοιχεία από τους tour operators και τα τουριστικά γραφεία της ρωσικής αγοράς. Κυριότερη διαπίστωση, σύμφωνα με αυτά, είναι η ξεκάθαρη τάση...

...αύξησης των κρατήσεων πολύ νωρίτερα του συνηθισμένου, με ολοένα και περισσότερους Ρώσους να αρχίζουν πλέον να οργανώνουν τα ταξίδια τους έγκαιρα, χωρίς να περιμένουν προσφορές της τελευταίας στιγμής.
Σε αυτό συνέβαλε και η αλλαγή πολιτικής των περισσότερων tour operators, που για τη φετινή περίοδο είχαν αρχίσει να κάνουν προσφορές έως και 30% από αρκετά νωρίς στη χρονιά.
Σύμφωνα με τα προσωρινά συγκεντρωτικά στοιχεία των tour operators, όπως τα επεξεργάστηκε ο Σύνδεσμος tour operators, φέτος το ποσοστό των Ρώσων που πραγματοποίησαν τις κρατήσεις τους μεταξύ 31 και 60 ημερών προ της αναχώρησης ανήλθε στο 34%, το ποσοστό όσων όσων έκλεισαν σε διάστημα 14 έως 30 ημερών προ της αναχώρησης έφθασε στο 31% ενώ το ποσοστό όσων έκαναν κρατήσεις σε διάστημα μικρότερο των 14 ημερών από την αναχώρηση υποχώρησε στο 24%.
Όπως χαρακτηριστικά επισημαίνεται, τη φετινή περίοδο δεν υπήρξαν πολλές προσφορές τελευταίας στιγμής και από όσες έγιναν, οι περισσότερες αφορούσαν στην Ελλάδα, στη Βουλγαρία και στις Μαλδίβες.
Ένας άλλος λόγος στον οποίο αποδίδεται αυτή η τάση, είναι η αύξηση των ταξιδιών προς χώρες της Συνθήκης Schengen, για τις οποίες συνιστάται στους ταξιδιώτες να κλείνουν τα ταξίδια τους τουλάχιστον τρεις εβδομάδες νωρίτερα.
Μία άλλη σημαντικη τάση αφορά στην αύξηση των Ρώσων που οργάνωσαν τις διακοπές τους χωρίς πακέτο και ταξίδεψαν μεμονωμένα, προτιμώντας άλλες πηγές και διαύλους πωλήσεων από τους tour operators (internet, απευθείας σε ξενοδοχείο ή αεροπορική εταιρεία κ.λπ.). Σύμφωνα με τους ίδιους τους tour operators, το ποσοστό πωλήσεων μεμονωμένων υπηρεσιών σε πελάτες τους δεν ξεπέρασε το 30% του συνόλου των πωλήσεών τους, ενώ το ποσοστό των μεμονωμένων στην αγορά εκτιμάται ότι είναι κατά πολύ υψηλότερο. 
Άλλα σημεία ενδιαφέροντος από την έρευνα των tour operators:
  • Η πλειονότητα των Ρώσων που ταξίδεψαν για διακοπές, περίπου το 50%, αγόρασαν πακέτα κόστους μεταξύ 601 και 1.500 ευρώ. Το 34,5% αγόρασαν πακέτα ακριβότερα των 1.500 ευρώ ενώ το ποσοστό όσων αγόρασαν πολύ ακριβά πακέτα, άνω των 4.000 ευρώ, έφθασε έως και το 13% (ανάλογα με τον προορισμό και την απόσταση).
  • “Εκπληξη” χαρακτηρίζεται η αισθητή μείωση πωλήσεων τον Αύγουστο, που παραδοσιακά ήταν μήνας αιχμής για κρατήσεις τελευταίας στιγμής ή για τις αρχές Σεπτεμβρίου. Φέτος, οι Ρώσοι τον Αύγουστο προτίμησαν να κάνουν κρατήσεις για το Φθινόπωρο και για την Πρωτοχρονιά.
  • Πέρυσι, λόγω του σκληρού ανταγωνισμού, πολλά πακέτα για Ελλάδα, Ισπανία και Βουλγαρία, πωλήθηκαν σε τιμές κάτω του κόστους. Φέτος, αναφέρεται ότι τα πακέτα πωλήθηκαν στην πραγματική τους αξία, εξέλιξη που θεωρείται ως ένδειξη σταθεροποίησης της αγοράς και παροχής ποιοτικών υπηρεσιών.
Τέλος, σύμφωνα με μία αρχική εκτίμηση και ανάλυση των προσωρινών στοιχείων, τη φετινή περίοδο η κατανομή των μεριδίων των προορισμών διακοπών ως προς τις πωλήσεις πακέτων τη θερινή περίοδο διαμορφώθηκε ως εξής:
Τουρκία                             28%
Ελλάδα, Αίγυπτος                 8%
Ισπανία                               7%
Ιταλία, Βουλγαρία                 5%
Ταιλάνδη, Κύπρος                4%
Μαυροβούνιο, Κροατία          3%

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου