Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Παρασκευή, 12 Ιουλίου 2013

Χανιά: Η μεγάλη σκανδιναβική "δύναμη" και η "επιστροφή" Βρετανών και Γερμανών

Το καλύτερο εξάμηνο όλων των εποχών, με 311.437 αφίξεις αεροπορικώς και αύξηση 22%, αποδεικνύεται το διάστημα Ιανουαρίου-Ιουνίου 2013 από πλευράς αφίξεων στο αεροδρόμιο των Χανίων, σύμφωνα με τα ολοκληρωμένα στατιστικά στοιχεία που συγκεντρώνει και επεξεργάζεται η Ένωση Ξενοδόχων Χανίων...


...η οποία αναπτύσσει πλέον μία λεπτομερή βάση δεδομένων, ανά αγορά/ χώρα προέλευσης, tour operator και αεροπορική εταιρεία, τακτικών πτήσεων, charter ή low cost.
Σύμφωνα με τα στοιχεία αυτά, τον Ιούνιο οι αφίξεις έφθασαν τις 151.856, καταγράφοντας αύξηση 17,6%. Σημειώνουμε ότι τα Χανιά ήταν από τους ελάχιστους ελληνικούς προορισμούς που το 2012 είχαν αύξηση στις αφίξεις τους.
Οι Σκανδιναβικές αγορές κυριαρχούν, ως γνωστόν, στον προορισμό, με 164.729 αφίξεις στο εξάμηνο, δηλαδή μερίδιο της τάξης του 53%. Ακολουθούν, η Μ. Βρετανία που εμφάνισε αύξηση 11% με 34.216 αφίξεις και η Γερμανία, με αύξηση 7,3% και 22.713 αφίξεις.
Εμφανής είναι η δυναμική που δίνει η ενεργοποίηση της Ryanair με hub στα Χανιά, καθώς στο ίδιο διάστημα έφερε 90.605 επιβάτες, δηλαδή περίπου το ένα τρίτο του συνόλου.
Για το πρώτο εξάμηνο, οι σημαντικότερες αγορές προέλευσης για τα Χανιά διαμορφώνονται ως εξής:
Χώρα        Αφίξεις   Μεταβολή
Νορβηγία  58.593    18,8%
Σουηδία    41.424     13,3%
Δανία        37.735     12,1%
Αγγλία      34.216     11%
Φινλανδία 26.977     28,6% 
Γερμανία   22.713      7,3%
Ιταλία       19.775       6,3%
Πολωνία   16.426       5,3%
Ρωσία       12.860      4,1%
Κύπρος     10.174      3,3%
Νέα πεδία έρευνας για την Ένωση, αποτελεί η διάχυση της κίνησης στα καταλύματα του προορισμού, η “ταυτότητα” (προφίλ, ποιοτικά χαρακτηριστικά κ.λπ.) αλλά και ο τελικός προορισμός εντός Κρήτης των επιβατών που φθάνουν με τις low cost αεροπορικές εταιρείες όπως η Ryanair καθώς και η καταναλωτική συμπεριφορά των τουριστών εντός και εκτός ξενοδοχείου.
Ήδη, η Ένωση Ξενοδόχων Χανίων ξεκίνησε τον προγραμματισμό της για την επόμενη περίοδο και σχεδιάζει τις δράσεις marketing και προβολής τις οποίες θα επιδιώξει στις αγορές ενδιαφέροντος από το ερχόμενο Φθινόπωρο και τους πρώτους μήνες του 2014.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου