Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Παρασκευή 5 Ιουλίου 2013

Φεστιβάλ Γεύσεων "Made in Greece" στο Τιτάνια...

- Και εκτίμηση για αύξηση 10% των κρατήσεων φέτος

Το ξενοδοχείο ΤΙΤΑΝΙΑ διοργανώνει για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά το μοναδικό Φεστιβάλ Γεύσεων “Made In Greece”, βασισμένο σε φρέσκα παραδοσιακά προϊόντα από κάθε γωνιά της Ελλάδας. Από τις 16 Ιουλίου και κάθε βράδυ, το...


...Gourmet Restaurant Olive Garden, θα προσφέρει στους ενοίκους του ξενοδοχείου αλλά και σε κάθε επισκέπτη -εκτός από τη μαγευτική θέα στην Ακρόπολη που το χαρακτηρίζει- και ένα πρωτότυπο μενού βασισμένο στα καλύτερα Ελληνικά παραδοσιακά προϊόντα.
 Το μοναδικό μενού γεύσεων, σχεδιασμένο εξ ολοκλήρου για το φεστιβάλ από τον Executive Chef του ξενοδοχείου Χρήστο Τζιλήρα και τον Chef de Cuisine του Olive Garden Αλέξανδρο Χαραλαμπόπουλο, συμπεριλαμβάνει τα καλύτερα ελληνικά προϊόντα σε πρωτότυπες εκτελέσεις πιάτων.
Γεύσεις που ποικίλλουν, από έναν παραδοσιακό Μπακαλιάρο με ελαιόλαδο Λακωνίας, τσιγαρέλι με φρέσκο κρεμμυδάκι, σκορδαλιά παντζαριού με καρύδι  και σάλτσα μπουρδέτο, σε «εναλλακτικά» πιάτα όπως το Κοτόπουλο Πίνδου με φυστίκι Αιγίνης, πουρέ ψητής σελινόριζας, σάλτσα σοφρίτο με μέλι Ελάτης Μαινάλου και Κορινθιακή σταφίδα μέχρι μια δροσερή, παγωμένη Νουγκατίνα με μαστίχα Χίου και σούπα πεπόνι με σουμάδα.
Με γνώμονα τη στήριξη της Ελληνικής παραγωγής αλλά και τις προσιτές υπηρεσίες τις οποίες έχει επιλέξει να υπηρετεί, το "Τιτάνια" προσφέρει επιπλέον δύο fix μενού για όποιον επιθυμεί να δειπνήσει στο Olive Garden κατά τη διάρκεια διεξαγωγής του δεύτερου φεστιβάλ Ελληνικών Προϊόντων “Made In Greece”.
Έτσι, με μενού από €22, μπορείτε να απολαύσετε ένα ολοκληρωμένο δείπνο τριών πιάτων.
Διαθέτει 365 δωμάτια, πλήρως ανακαινισμένα και parking 200 θέσεων για τη διευκόλυνση των πελατών και των επισκεπτών των εστιατορίων του. Το parking για τους πελάτες των εστιατορίων διατίθεται δωρεάν.
Και η επιχειρηματική διάσταση 
Για το 2013, υπολογίζεται ότι θα υπάρξει μια αύξηση κρατήσεων της τάξης του 10% σε σχέση με το 2012 με τις διανυκτερεύσεις να ξεπερνούν τις 100.000. Σύμφωνα με στελέχη του ξενοδοχείου, ο Ιούνιος εξελίχθηκε πολύ θετικά, με τον τζίρο να καταγράφει αύξηση της τάξης του 20%.
Οι κύριες αγορές από τις οποίες προέρχονται οι περισσότεροι επισκέπτες είναι: Ελλάδα, Βραζιλία, Ισπανία, Κύπρος, Ιταλία, ΗΠΑ, Αργεντινή, Μ.Βρετανία, Ισραήλ, Καναδάς, Γαλλία, Ιαπωνία, Ιράν, Μεξικό, Αυστραλία, Ρωσία και Κίνα.
Ειδικά ως προς τη Βραζιλία - αλλά και άλλες αγορές όπως η Ινδία - η πολιτική πωλήσεων του ξενοδοχείου άρχισε να αποδίδει καρπούς με σημαντική αύξηση των επισκεπτών και σταθερά ανοδική προτίμηση στο ξενοδοχείο.
Το τελευταίο διάστημα, το Τιτάνια έχει υιοθετήσει και ένα νέο προφίλ και στα επισιτιστικά τμήματα: Είτε ως διάλειμμα από τη δουλειά ή τα ψώνια, είτε για επαγγελματικές συναντήσεις, είτε για χαλάρωση πριν και μετά τη θεατρική ή κινηματογραφική έξοδο, οι χώροι του Τιτάνια προσφέρουν στους επισκέπτες τους μοναδικές εμπειρίες φιλοξενίας και συναρπαστικές γευστικές περιπλανήσεις στην Ελλάδα και τον κόσμο.
Το "Τιτάνια" διαθέτει 365 δωμάτια, πλήρως ανακαινισμένα και parking 200 θέσεων για τη διευκόλυνση των πελατών και των επισκεπτών των εστιατορίων του. Το parking για τους πελάτες των εστιατορίων διατίθεται δωρεάν.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου