Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Πέμπτη, 18 Ιουλίου 2013

Σαντορίνη: Έχουμε και το Beijing Love Story...

Να μην το ξεχάσουμε: Στην Ελλάδα και καθ’ οδόν για Σαντορίνη βρίσκεται αυτές τις μέρες το πολυπληθές (συνολικά πάνω από 35 άτομα) κινηματογραφικό συνεργείο από την Κίνα, το οποίο, βάσει της συμφωνίας που είχε κλείσει το υπουργείο Τουρισμού προ ολίγου καιρού, θα ξεκινήσει τα γυρίσματα...


...της ταινίας “Beijing Love Story”, δηλαδή τη μεταφορά στον κινηματογράφο της δημοφιλέστερης τηλεοπτικής σειράς της Κίνας.  
Θυμίζουμε ότι το casting περιλαμβάνει τους μεγαλύτερους κινηματογραφικούς αστέρες της Κίνας, οι οποίοι θα αρχίσουν να καταφθάνουν σταδιακά αυτές τις μέρες, ενώ την παραγωγή έχει αναλάβει η Wanda Media του ομίλου Wanda Group, ενός από τους μεγαλύτερους επιχειρηματικούς και επενδυτικούς ομίλους στην Κίνα.   
Την φιλοξενία  του κινηματογραφικού συνεργείου ανέλαβε ο ΕΟΤ για... προφανείς λόγους και με τεράστια οφέλη. 
Η πρεμιέρα της ταινίας έχει προγραμματιστεί για τις  14 Φεβρουαρίου 2014 με κάλυψη από 200 διεθνή media και εκτιμάται ότι 214.000.000 κινέζοι θα την παρακολουθήσουν στους κινηματογράφους 300 κινεζικών πόλεων, στο κρατικό δορυφορικό τηλεοπτικό δίκτυο  CCTV,  από τα DVD που θα κυκλοφορήσουν αλλά και μέσω του internet.  
Η ταινία θα συμμετέχει στα  Διεθνή Φεστιβάλ που διοργανώνονται σε Κάννες, Βενετία και  Τόκυο ενώ η αξία της διαφημιστικής προωθητικής καμπάνιας της αναμένεται να στοιχίσει 1.250.000 Ευρώ. 
Μια μεγαλειώδης προβολή των ελληνικών τοπίων δηλαδή χωρίς κόστος για την χώρα μας, μέσα από πόστερ, μπάνερ στο ίντερνετ, διαφημιστικά φυλλάδια, αφίσες, τηλεοπτικές διαφημίσεις και άλλες μεθόδους.
Πλήρης αναβάθμιση στο διαδίκτυο 
Τα γυρίσματα της ταινίας, συμπίπτουν με την απόφαση του ΕΟΤ να επανασχεδιάσει την διαδικτυακή παρουσία της Ελλάδας στην κινεζική αγορά, με πρώτα βήματα τον σχεδιασμό διαδικτυακής πλατφόρμας του Γραφείου ΕΟΤ Κίνας και την ανάπτυξη περιεχομένου προσαρμοσμένου στα πρότυπα της κινέζικης αγοράς.
Το σχετικό project, για το οποίο έχουν δεσμευτεί 100.000 ευρώ,  θα γίνει μέσω σχεδιασμού και κατασκευη ιστοσελίδας στα πρότυπα του visitgreece.gr καθώς και SEO (Search Engine Optimization) και σύνδεση με baidu.com και μηχανές αναζήτησης και κρατήσεων (booking engines) και φυσικά με πλήρη τεχνική υποστήριξη.
Προβλέπεται επίσης η επικαιροποίηση και οεμπλουτισμός περιεχομένου σε εβδομαδιαία βάση για έξι μήνες.
Σε δεύτερη φάση θα υλοποιεί ένα πρόγραμμα online ενεργειών προώθησης και προβολής στις σημαντικότερες διαδικτυακές πλατφόρμες και στα δημοφιλέστερα κινέζικα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, κατόπιν υποβολής αναλυτικού προγράμματος των διαφημιστικών ενεργειών από το Γραφείο ΕΟΤ Κίνας.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου