Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Τετάρτη, 24 Ιουλίου 2013

Ουκρανία: Δίαυλος επικοινωνίας με τους tour operators και...



 ...Visa Center από τον Σεπτέμβριο...

Με σημαντικό ποσοστό αύξησης που φθάνει το 80% κινείται και η αγορά της Ουκρανίας για τους ελληνικούς προορισμούς, ωστόσο αυτό δεν αναιρεί το γεγονός ότι υπάρχουν ζητήματα που πρέπει να αντιμετωπιστούν και πως πρέπει να καλυφθεί ακόμα περισσότερο...




...η μεγάλη ζήτηση που καταγράφεται για την Ελλάδα.

Στο πλαίσιο αυτό, πραγματοποιήθηκε μία συνάντηση εργασίας στο Hyatt του Κιέβου, υπό την αιγίδα του Γραφείο Ρωσίας του ΕΟΤ, παρουσία του πρέσβη μας στην Ουκρανία Βασίλη Παπαδόπουλου και εκπροσώπων των προξενικών αρχών, με στελέχη και εκπροσώπους των κυριότερων tour operators της ουκρανικής αγοράς.

Η συνάντηση έγινε σε πολύ καλό κλίμα και κατά τη διάρκειά της τέθηκαν τα βασικά ζητήματα που απασχολούν τους τουριστικούς οργανισμούς της Ουκρανίας, συζητήθηκαν τρόποι βελτίωσης της συνεργασίας καθώς και βελτίωσης της προβολής του ελληνικού τουρισμού και του τουριστικού μας προϊόντος, απαντήθηκαν πολλά ερωτήματα και συμφωνήθηκε να γίνονται ανάλογες συναντήσεις ανά τακτά χρονικά διαστήματα.

Τα βασικά θέματα που απασχολούν τους tour operators είναι λίγο-πολύ τα γνωστά: οι διαδικασίες visa, οι θεωρήσεις πολλαπλών εισόδων, η ανάγκη πληρέστερης και τακτικότερης ενημέρωσης για την Ελλάδα.

Ο πρέσβης ανέλυσε τη διαδικασία με τον νέο πάροχο (visa center) και ενημέρωσε τους συμμετέχοντες ότι από τον Σεπτέμβριο θα προσκομίζουν όλα τα απαιτούμενα δικαιολογητικά στα visa center, που θα έχουν τη δυνατότητα να διεκπεραιώνουν μέχρι και 1.500 θεωρήσεις την ημέρα. Εξηγήθηκε μάλιστα, ότι το Προξενείο έχει ενισχυθεί με έκτακτο προσωπικό προκειμένου να καλυφθούν οι ανάγκες για την τουριστική περίοδο αιχμής.

Από την πλευρά του, ο υπεύθυνος του Γραφείου Ρωσίας του ΕΟΤ Π. Ευσταθίου έδωσε έμφαση στις ενέργειες που γίνονται για την αναβάθμιση της διαδικτυακής παρουσίας του Οργανισμού, για την υποστήριξη που μπορεί να παρέχεται στους tour operators και αναφέρθηκε και σε νέες κατευθύνσεις που μπορούν να ενισχύσουν την κίνηση από την Ουκρανία προς την Ελλάδα, με περαιτέρω ανάπτυξη του city break και φυσικά στην προσπάθεια για επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου