Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Τρίτη 9 Ιουλίου 2013

Της Ημέρας: Από προτάσεις και συστάσεις...

Αγαπητό μου lobby,
Να γίνει ο τουρισμός πιο ανταγωνιστικός, μας είπε, μεταξύ άλλων ο Γ. Προβόπουλος. Και αράδιασε και μία σειρά από “πρέπει” και “να”.  Συγκλονίστηκες, ε; Το ξέρω. Εγώ να δεις. Έχει απόλυτο δίκιο ο κ. Διοικητής και θα πρέπει...

...πρώτος να σπεύσει να δώσει το καλό παράδειγμα, ξεκινώντας από τα του οίκου του.
Δηλαδή, το Τραπεζικό σύστημα. Και ως υποδοχέα και πάροχο υπηρεσιών του τουρίστα και επισκέπτη - συνάλλαγμα, προμήθειες κ.λπ.- και ως υποστηρικτή της επιχειρηματικότητας.
Γιατί και στα δύο και σε άλλα πολλά, άστα να πάνε κ. Διοικητά μου.
Μου αρέσει πάντως - το έχω ξαναπεί - αυτός ο “αέρας” και η άνεση με ην οποία θυμούνται διάφοροι τον τουρισμό τελευταία και κάνουν και προτάσεις.
Πως το έλεγε ο “Μούτσος”; Μου αρέσουν οι παρατηρήσεις, διορθώνομαι...
Με αγάπη (τραπεζικιά)

angel

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου