Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Τρίτη 9 Ιουλίου 2013

Argo Travel: Παρουσιάζοντας την Ελλάδα στο Βιετνάμ

Αγορές και ειδικά κοινά που θέλουν να επισκεφθούν την Ελλάδα υπάρχουν στα... πέρατα του κόσμου και σε χώρες που μέχρι πρότινος - ή και ακόμα - τις χρησιμοποιούμε στην καθομιλουμένη μας ως παραδείγματα ξεπερασμένα εδώ και δεκαετίες. Το έλλειμμα ενημέρωσης για Ελλάδα, ως τουριστικού προορισμού, στην αναδυόμενη αγορά του Βιετνάμ...

...επιχειρεί να καλύψει το Argo Travel Asia-Pacific, οργανώνοντας, σε πρώτη φάση, μία αναλυτική παρουσίαση σε τουριστικά γραφεία του Βιετνάμ που εδρεύουν στο Ανόι. 
Η εκδήλωση διοργανώθηκε στο Μουσείο Γυναικών του Βιετνάμ σε συνεργασία με τον Σύνδεσμο Τουριστικών Γραφείων του Βιετνάμ (VISTA) την περασμένη Παρασκευή.
Σαράντα οκτώ από τα σημαντικότερα τουριστικά γραφεία εξερχόμενου τουρισμού που εδρεύουν στο Ανόι, την πρωτεύουσα του Βιετνάμ, παρακολούθησαν την παρουσίαση του Στρατή Βουρσούκη, για την Ελλάδα και τις υπηρεσίες του Argo Travel. Παράλληλα, ενημερώθηκαν από τον Θεόδωρο Κουμέλη για τις δυνατότητες μάρκετινγκ και επικοινωνίας που προσφέρει η Travel Media Applications στην συνολική προσπάθεια ανάπτυξης του τουριστικού ρεύματος μεταξύ Βιετνάμ και Ελλάδας.
Την εκδήλωση προλόγισε ο Vu The Binh Πρόεδρος του VISTA (Vietnam Society of Travel Agents) ο οποίος αναφέρθηκε στη δυναμική του εξερχόμενου τουρισμού από το Βιετνάμ και στην ανάγκη ενημέρωσης των τουριστικών γραφείων του Βιετνάμ για νέα προϊόντα και προορισμούς. Σύμφωνα με τον κ. Vu The Binh η Ελλάδα αποτελεί έναν από τους ενδιαφέροντες προορισμούς για τους Βιετναμέζους ταξιδιώτες αλλά υπάρχει μηδαμινή ενημέρωση από ελληνικής πλευράς προς τα τουριστικά γραφεία για τουριστικά προϊόντα, υποδομές, τιμές και παρεχόμενες υπηρεσίες.
Ο κ. Στρατής Βουρσούκης, διευθυντής Ασίας-Ειρηνικού της Travel Media Applications και του Argo Travel Group, παρουσίασε εξειδικευμένα τουριστικά προϊόντα για την Ελλάδα και ταξιδιωτικά πακέτα του Argo Travel προσαρμοσμένα στις ταξιδιωτικές ανάγκες της Βιετναμέζικης αγοράς. 
Σύμφωνα με στοιχεία του UNWTO και του WTTC ο εξερχόμενος τουρισμός από το Βιετνάμ αυξάνεται με ραγδαίους ρυθμούς την τελευταία δεκαετία φτάνοντας από τους 271.000 τουρίστες το 2001 τους 1.700.000 το 2011 με μέση ημερήσια δαπάνη στον προορισμό τα 930 δολάρια
Όμως, η δυσκολία έκδοσης βίζας από την Πρεσβεία της Ελλάδας στο Βιετνάμ, η ρευστή πολιτική κατάσταση με τις συνεχείς απεργίες και η έλλειψη απευθείας αεροπορικής σύνδεσης που ανεβάζει το κόστος της αερομεταφοράς είναι τα προβλήματα που εξέθεσαν οι παρευρισκόμενοι κατά τη διάρκεια της ανοιχτής συζήτησης που ακολούθησε. 
Το σημαντικότερο όμως πρόβλημα είναι η έλλειψη ενημέρωσης από τους ελληνικούς φορείς και την Πρεσβεία για το ελληνικό τουριστικό προϊόν με δεδομένο ότι η Ελλάδα είναι αγαπητός προορισμός για τους Βιετναμέζους με τη Σαντορίνη και τα πακέτα για νεόνυμφους να ξεχωρίζουν.

Το Argo Travel Asia-Pacific λειτουργεί από τις αρχές του χρόνου σε συνεργασία με την Travel Media Applications ως το γραφείο πωλήσεων του Argo Travel Group για την περιοχή Ασίας και Ειρηνικού με έδρα την Μπανγκόκ της Ταϊλάνδης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου